زیرنویس فیلم South of Hope Street (2024)

نام فارسی فیلم : جنوب خیابان امید (2024)

6.7
  • ژانر :   علمی تخیلی
  • کارگردان :   Jane Spencer
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   Switzerland
  • بازیگران :   Michael Madsen-  Judd Nelson-  William Baldwin

خلاصه فارسی

اتفاق عجیبی در آسمان رخ می دهد. فقط یک زن جوان، و برخی از دوستان بیگانه تر او... متوجه می شوند. اما آنها بیصدا هستند، چون در زمین غریبتر میشود - حتی در زیر -، بیشتر میشود، چیزی که شوم "عادی" نامیده میشود.


خلاصه انگلیسی

There is a strange event in the sky. Only a young woman, and some of her more alienated friends…notice. But they are voiceless, as it just gets stranger - even as below - on the ground, it gets more, what is ominously called, ’normal'.


این فیلم با نام تجاری South of Hope Street محصول کشور Switzerland است.به کارگردانی Jane Spencer و بازیگرانی چون Michael Madsen,Judd Nelson,William Baldwin در ژانر علمی تخیلی در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Light

3.3   - IMDB

بازماندگان یک کشتی حملونقل بین ستارهای به هم میپیوندند تا با میزبانان هیولا در سیارهای که اکنون در آن قرار دارند، مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Command Redemption

5.2   - IMDB

هنگامی که یک اندروید سرکش فرماندهی یک سفینه فضایی را بر عهده می گیرد، این وظیفه یک کاپیتان مرتد و خدمه اوست که از انجام یک ماموریت مرموز توسط ربات جلوگیری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Sharks

1.4   - IMDB

یک آزمایش نظامی که در یک ایستگاه فضایی انجام شد، به طرز وحشتناکی اشتباه میشود و نسل جدیدی از کوسههای مسلح را تنها با یک مأموریت به زمین فرستاد: نابود کردن همه چیز در مسیرشان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rubikon

4.4   - IMDB

سرباز شرکت هانا و دانشمندان گاوین و دیمیتری در حال تحقیق در مورد پروژه جلبکی در ایستگاه فضایی روبیکن هستند که قرار است برای همیشه اکسیژن و غذا را برای بشریت تامین کند. اما ناگهان زمین در زیر آنها در مه قهوه ای و سمی ناپدید می شود و تمام تماس ها قطع می شود - آیا آنها آخرین بازماندگان بشریت هستند؟ آیا آنها باید ایستگاه امن را راه اندازی کنند، پرواز برگشت را جرأت کنند و در نتیجه جان خود را به خطر بیندازند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Chariot

3.4   - IMDB

دکتر کارن، متخصص عجیب و غریب و غیرعادی، بیماران ناآگاه را از طریق انتقال تناسخ راهنمایی می کند. وقتی هریسون رویاهای تکراری مرموز را تجربه می کند، برای کمک به دکتر کارن مراجعه می کند و مواجهه خود را با زنی که در زندگی قبلی دوستش داشت، فاش می کند. با توجه به یک نقص در سیستم، پزشک باید قبل از اینکه آینده بیمار خود را برای همیشه از مسیر خارج کند، مشکل را برطرف کند.