لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 58 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Name Is Loh Kiwan

6.8   - IMDB

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eagle

6.5   - IMDB

یک روزنامه نگار داستان یک قاتل بی رحم را هنگامی که در مورد پوشش دولتی تحقیق می کند، فاش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ricky Stanicky

6.2   - IMDB

وقتی سه دوست صمیمی دوران کودکی یک شوخی اشتباه می کنند، ریکی استانیکی خیالی را اختراع می کنند تا آنها را از دردسر خلاص کنند. بیست سال بعد، این سه نفر هنوز از ریکی که وجود ندارد به عنوان یک حقه برای رفتار ناپخته خود استفاده می کنند. اما زمانی که همسران و شرکای آنها مشکوک می شوند و خواستار ملاقات با آقای استانیکی افسانه ای می شوند، سه نفر مقصر تصمیم می گیرند یک هنرپیشه ژولیده و جعل شخصیت مشهور را استخدام کنند تا او را زنده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battle Over Britain

4.2   - IMDB

خلبان جوانی که تازه دوره آموزشی را سپری کرده است، برای پیوستن به یک پرواز فراخوانده میشود، در حالی که آنها منتظر تماس هستند. در طول یک روز، او شاهد آسمان جنوب انگلستان مملو از دعوای مرگبار سگ است، و پس از هر نبرد طاقت فرسا، مردان به کلبه پراکنده خود باز می گردند، و متوجه می شوند که تعداد دیگری از آنها گم شده است. خلبان و همرزمانش که تمایلی به تسلیم شدن ندارند، با هم متحد می شوند تا یک بار دیگر به آسمان بروند و مصمم هستند که نه تنها از فرودگاه، بلکه از کل کشور خود دفاع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Phantom Warrior

3   - IMDB

داستان منشأ هوشیار نقابدار، نمسیس نایت. نژاد جدیدی از ابرقهرمانان برای جهانی در حال تغییر. از یتیم وحشی جوان تا جنگجوی صلیبی مرگبار، تعادل بین خیر و شر را ایجاد می کند. او نقاب دیونوسوس را میپوشد که توسط خدای دنیای زیرین به او هدیه داده شد، هادس در حالی که سوار بر اسب سیاه خود به نام زئوس میشود، با تفنگ مورد اعتماد خود و بازوی کمری که به پایش بسته شده است، جنایتکاران را به طرز وحشیانهای به طرف دیگر میفرستد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Kung Fu Panda 4

6.5   - IMDB

پو در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murdaritaville

3.3   - IMDB

گروهی از متعصبان سبک تروپ راک در راه رفتن به مسابقه تقلید، توسط مرد طوطی با پیراهن گلدار خوش ذوق کشته می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Imaginary

4.7   - IMDB

وقتی جسیکا با خانوادهاش به خانه دوران کودکیاش برمیگردد، کوچکترین دخترخواندهاش آلیس دلبستگی وهمآوری به خرسی عروسکی به نام چانسی که در زیرزمین پیدا میکند پیدا میکند. آلیس شروع به بازی با چانسی می کند که بازیگوشی شروع می شود و به طور فزاینده ای شیطانی می شود. همانطور که رفتار آلیس بیشتر و بیشتر نگران کننده می شود، جسیکا مداخله می کند تا متوجه شود که چانسی بسیار بیشتر از خرس اسباب بازی پر شده ای است که او معتقد بود.