زیرنویس فیلم My Name Is Loh Kiwan (2024)

نام فارسی فیلم : نام من لوه کیوان است (2024)

6.8
  • ژانر :   داستان عاشقانه درام
  • کارگردان :   Kim Hee-jin
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   -
  • بازیگران :   Waël Sersoub-  Song Joong-ki-  Jo Han-chul

خلاصه فارسی

لوه کیوان، جدا شده از کره شمالی، با فرار از چین، تصمیم می گیرد تا آرزوی در حال مرگ مادرش را برآورده کند، تا جایی پیدا کند که بتواند واقعاً نام خود را داشته باشد و با شرایط خودش زندگی کند. او به بلژیک سفر می کند تا به دنبال وضعیت پناهندگی باشد، اما در نهایت بدون هیچ وسیله ای برای امرار معاش و سقفی بالای سرش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. ماری که قبلاً نماینده تیم ملی تیراندازی بلژیک بود و اکنون با شیاطین درونی خود مبارزه می کند، به یک کیوان خسته می رسد و کیف پول او را می دزدد. این دو در نهایت به درگیری شدیدی ختم میشوند. و تنها زمانی که ماری متوجه می شود که کیف پول تنها یادگاری است که از مادر کیوان به جا مانده است، آنها شروع به جذب یکدیگر می کنند و به خاطر تجربیات و احساسات مشترکشان می افتند.


خلاصه انگلیسی

Escaping from China, North Korean defector Loh Kiwan sets out to fulfill his mother’s dying wish, to find a place where he can truly own his name and live on his own terms. He travels to Belgium to seek refugee status but ends up being in limbo with no means to make a living nor put a roof over his head. Marie, who used to represent the Belgian national shooting team and is now battling her inner demons, chances upon an exhausted Kiwan and steals his wallet. The two end up in a heated confrontation. And it’s only when Marie realizes that the wallet is the only memento left by Kiwan’s mother that they begin to be drawn to each other over their shared experiences and emotions.


این فیلم با نام تجاری My Name Is Loh Kiwan محصول کشور - است.به کارگردانی Kim Hee-jin و بازیگرانی چون Waël Sersoub,Song Joong-ki,Jo Han-chul در ژانر داستان عاشقانه,درام در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Scottish Love Scheme

6.3   - IMDB

لیلی با مادرش به اسکاتلند سفر می کند و با لوگان، دوست خانوادگی دوران کودکی، دوباره ارتباط برقرار می کند. بدون اینکه لیلی و لوگان بدانند، مادران مداخله گر آنها نقشه ای برای راه اندازی آنها در نظر گرفته اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Race for Glory: Audi vs Lancia

5.8   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dying in Plain Sight

5.6   - IMDB

داستان احساسی مورگان کروز دانش آموز دبیرستانی دارای اضافه وزن و مادرش کیم که هر دو رازهای تاریکی را در خود دارند که منجر به شرایط ویرانگری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battlebox

4   - IMDB

با حمله ناگهانی ژاپنی ها، سرلشکر بریتانیایی مالتبی و افسران ارشدش با تصمیم مبارزه تا سرحد مرگ یا ارائه تسلیم تحقیرآمیز مستعمره بریتانیا هنگ کنگ دست و پنجه نرم می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Wedding Veil Expectations

6.7   - IMDB

اوری و پیتر سعی میکنند در حین بازسازی خانه قدیمیای که خریدهاند و کارهای شعبدهبازی میکنند، عاشقانه را زنده نگه دارند، اما وقتی اخباری را دریافت میکنند که انتظارش را داشتند، همهچیز چشمانداز جدیدی پیدا میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love in Glacier National: A National Park Romance

6.1   - IMDB

جرقهها زمانی به پرواز در میآیند که هانا، یک متخصص در پیشبینی بهمن، فناوری جدید خود را به پارک ملی Glacier میآورد و مدیر بخش نجات کوهستان، که بیشتر به شهود و عقل سلیم تکیه میکند، با فشار مواجه میشود. رویکرد دوگانه آنها چیزی بیش از پیش بینی را در قلب آنها به ارمغان می آورد.