لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 54 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Becoming Immortal

8.5   - IMDB

بری وات یکی از مورد احترام ترین و مرموزترین شخصیت های تاریخ WWE است. داستان پشت آن شخصیت و خود مرد، ویندهام روتوندا، هرگز مستند نشده است. داستان الهامبخش ویندهام روتوندا با استفاده از مصاحبههایی که قبلاً دیده نشده بود و فیلمهای اختصاصی پشت صحنه آشکار میشود. این مستند تاریخچه اوج باورنکردنی ویندهام به شهرت جهانی به عنوان یک سوپراستار دبلیو دبلیو ای و مبارزات و موفقیتهایی است که با خلاقیت به وجود آمده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The American Society of Magical Negroes

3.3   - IMDB

مرد جوانی به نام آرن در یک جامعه مخفی سیاهپوستان جادویی استخدام می شود که زندگی خود را وقف یک هدف بسیار مهم می کنند: آسان کردن زندگی سفیدپوستان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Climate: The Movie

7.2   - IMDB

«اقلیم: فیلم» دیدگاه متفاوتی را در مورد بحث تغییرات آب و هوایی برجسته می کند و توسط دانشمندانی که اعلامیه جهانی آب و هوای کلینتل را امضا کرده اند، حمایت می شود. این گروه از پژوهشگران به دنبال ارائه روایتی بدیل در مواجهه با گفتمان غالب هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gassed Up

5.3   - IMDB

در جریان اوج جنایات موتور سیکلت در لندن، اش 20 ساله که سعی دارد برای بزرگ کردن خواهر 14 ساله خود پول به دست آورد و مادرش را برای بازپروری بفرستد، با یک باند جرایم سازمان یافته گرفتار می شود. به رهبری یک مهاجر جوان و کاریزماتیک آلبانیایی. همانطور که جنایات بزرگتر می شوند و توجه اعتیاد آور می شود، Ash تلاش می کند تا سر خود را بالای آب نگه دارد. به زودی، او باید بین افرادی که دوستش دارد یکی را انتخاب کند و تمام زندگی اش در اطرافش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoop

6.5   - IMDB

این نمایش داستانی با الهام از رویدادهای واقعی، روایتی درونی از چگونگی تضمین مصاحبه بدنام شاهزاده اندرو توسط زنان نیوزنایت ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم ISS

3.8   - IMDB

هنگامی که یک رویداد جنگ جهانی در زمین، آمریکا و روسیه رخ می دهد، هر دو کشور مخفیانه با فضانوردان خود در I.S.S تماس می گیرند. و به آنها دستور می دهد تا به هر وسیله ای که لازم است کنترل ایستگاه را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch

5.8   - IMDB

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.