زیرنویس فیلم Crimes of Fashion: Killer Clutch (2024)

نام فارسی فیلم : جنایات مد: کلاچ کشنده (2024)

5.8
  • ژانر :   رمز و راز
  • کارگردان :   Felipe Rodriguez
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   Canada United States Hungary
  • بازیگران :   Brooke DOrsay-  Doug Rand-  François Legrand

خلاصه فارسی

یک روانشناس آمریکایی که برای مربیگری یک طراح مد استخدام شده است، به یک کارآگاه فرانسوی کمک می کند تا پس از وقوع قتلی در پشت صحنه یک شوی مد پاریس، فهرستی از مظنونان شیک پوش را باز کند.


خلاصه انگلیسی

An American psychologist, hired to coach a fashion designer, helps a guarded French detective unravel a list of fashionable suspects after a murder happens backstage of a Paris fashion show.


این فیلم با نام تجاری Crimes of Fashion: Killer Clutch محصول کشور Canada,United States,Hungary است.به کارگردانی Felipe Rodriguez و بازیگرانی چون Brooke DOrsay,Doug Rand,François Legrand در ژانر رمز و راز در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jonah

3.6   - IMDB

پس از ربوده شدن جونا، پسر مارگوت، اوزی و دارن، روزنامه نگارانی که در حال بررسی پرونده های ماوراء طبیعی هستند، مصمم به افشای حقیقت هستند. اوزی در طول تحقیقات آنها با خاطرات دلخراش خود دست و پنجه نرم می کند که منجر به شک و تردید شدید درباره داستان مارگوت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم One Bad Apple: A Hannah Swensen Mystery

6.5   - IMDB

از هانا سوئنسن خواسته شده است که در یک کالج در شهر یک کلاس نانوایی تدریس کند، اما تجهیزات او دستکاری شده است که باعث انفجاری می شود که آتش نشانی تصادف می کند. به زودی، یک همکار مرده می شود و هانا شروع به جمع آوری پازل شرایط مرموز قتل می کند. هانا به دوستان و خانوادهاش تکیه میکند تا خردههای نان بازیهای ناپسند را جمعآوری کند و آنها را کنار هم بگذارد، و وقتی چاد نورتون وکیل دادگستری لیک ادن وارد زندگی او میشود، با جنبهای متفاوت از قانون و نظم روبرو میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killer Fortune Teller

5.2   - IMDB

پس از اینکه یک کارت خوان تاروت یک ملاقات شانسی را پیش بینی می کند، شین شروع به باور به سرنوشت می کند و به دنبال مشاوره بیشتر برای زندگی عاشقانه و تجارت خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Family Practice Mysteries: Coming Home

6.8   - IMDB

یک جراح سابق ارتش به زادگاهش نقل مکان می کند و به پزشکان خانواده می پیوندد، اما زمانی که او به حل مرگ مرموز یک بیمار کشیده می شود، زندگی آرام او به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Signed, Sealed, Delivered: A Tale of Three Letters

7.3   - IMDB

POstables در حال شناسایی گیرندگان مورد نظر از سه نامه مرده هستند که تأثیر شخصی و غافلگیرکننده بر همه آنها دارند. ستارگان اریک مابیوس، کریستین بوث، کریستال لو، جف گوستافسون، ریانون فیش.