لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 49 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Música

6.4   - IMDB

مرد جوانی که از موسیقی در سرش رنج میبرد، باید با آیندهای مبهم کنار بیاید و در نیوآرک، نیوجرسی، عشق، خانواده و فرهنگ برزیل را متعادل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Antisocial Network: Memes to Mayhem

6.3   - IMDB

از Rickrolling تا تئوریهای توطئه ویروسی، در این مستند بررسی کنید که چگونه یک وبسایت ناشناس به مرکزی برای هرج و مرج در دنیای واقعی تبدیل شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Night at Terrace Lanes

4.2   - IMDB

قهرمان جوان کندی و دوستانش در آخرین شب عملیات خود را در Terrace Lanes می یابند. هنگامی که هرج و مرج رخ می دهد، کندی و پدرش باید دور هم جمع شوند تا دوستان خود را نجات دهند و از شب زنده بمانند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alex Edelman: Just for Us

7.6   - IMDB

الکس ادلمن کمدین پس از یک نمایش تحسین برانگیز و طولانی در برادوی، نمایش انفرادی خود را در یک ویژه کمدی کاملاً جدید به شبکه HBO میآورد. در پی یک رشته تهدیدات یهودی ستیزانه که به سمت او در فضای مجازی اشاره می شود، ادلمن تصمیم می گیرد مستقیماً به منبع مراجعه کند. به طور خاص، کوئینز، جایی که او به طور مخفیانه در جلسه ای از ناسیونالیست های سفید شرکت می کند و با افراد پشت صفحه کلید رودررو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blind Date Book Club

6.7   - IMDB

یک صاحب کتابفروشی پس از موافقت با مرور رمان جدید یک نویسنده مشهور در کلوپ ملاقات کور خود با کتاب، عشق و جهتی در زندگی پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم They Turned Us Into Killers

2.9   - IMDB

دختری قبل از اینکه جان خود را بگیرد توسط دوست پسرش مورد تجاوز و مواد مخدر قرار می گیرد. بهترین دوستش که مصمم به انتقام گرفتن است، مسئولین را شکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sleeping Dogs

6.1   - IMDB

روی فریمن، یک کارآگاه سابق قتل با حافظه ای شکسته، مجبور می شود پرونده ای را که به یاد نمی آورد، دوباره بررسی کند. در حالی که زندگی یک مرد در انتظار اعدام است، فریمن باید شواهد وحشیانه یک دهه تحقیقات قتل را جمع آوری کند و شبکه ای شوم از رازهای مدفون و خیانت هایی را که به گذشته او مرتبط است، آشکار کند. تنها با غرایز اعتماد، او با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شود - گاهی اوقات، بهتر است اجازه دهید سگ های خواب دروغ بگویند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Neal Brennan: Crazy Good

7.2   - IMDB

نیل برنان، کمدین، در این استندآپ ویژه درباره رمزنگاری، انعطافپذیری در رسانههای اجتماعی و ارتباط بین عظمت و سلامت روان ریف میزند.