لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 33 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Late Bloomers

6   - IMDB

لوئیز، یک بروکلینی بی هدف، 28 ساله، به تازگی مجرد، به نوعی یک نوازنده، افسرده بدون اعتراف به آن، در حالت مستی در حالی که یک کار احمقانه انجام می دهد به زمین می افتد و لگنش می شکند. این باعث می شود او در یک بخش فیزیوتراپی پر از افراد دو برابر سن او باشد. او در آنجا با آنتونینا آشنا می شود - یک زن مسن لهستانی بداخلاق که انگلیسی بلد نیست. لوئیز برای مراقبت از او شغلی پیدا می کند. هیچ یک از زنان این ترتیب را دوست ندارند، اما زمان آن رسیده که با حقیقت در مورد پیری روبرو شوید. همه ما باید زمانی بزرگ شویم.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kill Craft

2.2   - IMDB

هنگامی که یک قاتل کهنه کار در حین کار کشته می شود و همسر و دختر نوجوانش بدون منبع درآمد باقی می ماند، دخترش با اکراه موافقت می کند که کار باقی مانده خود را انجام دهد و خود و مادرش را در خطری وحشتناک قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Life After Fighting

6.3   - IMDB

یک مربی هنرهای رزمی با ناپدید شدن دو دانش آموز خود مواجه می شود و او را به درگیری مستقیم با گروهی از قاچاقچیان بین المللی کودکان می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Big City Greens the Movie: Spacecation

6.5   - IMDB

وقتی کریکت جویای هیجان خانواده اش را فریب می دهد تا در فضا یک «سفر جاده ای» داشته باشند، هرج و مرج در کیهان به سرعت رخ می دهد. با وجود ناامیدی فزاینده بین کریکت و پدرش، بیل، این دو باید یاد بگیرند که از دیدگاههای منحصر به فرد یکدیگر قدردانی کنند تا از نابودی شهر بزرگ توسط یک فاجعه بین ستارهای جلوگیری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ship of the Damned

2.7   - IMDB

پس از اینکه یک کشتی 500 ساله متروکه در سواحل یک شهر کوچک ظاهر می شود، مورخ النا و گارد ساحلی محلی برای تحقیق می روند. آنها متوجه می شوند که این کشتی رها نشده است و خدمه نفرین شده کشتی نقشه های وحشتناکی برای متجاوزان دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Campton Manor

3.8   - IMDB

نویسنده ای سعی می کند راز چند دهه ای را بررسی کند و خود را در داستان ارواح خودش می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Watchers

5.8   - IMDB

هنگامی که مینا هنرمند 28 ساله پس از گیر افتادن در جنگلی وسیع و دست نخورده در ایرلند غربی، پناهگاهی پیدا میکند، ناخودآگاه در کنار سه غریبه گیر میافتد که هر شب توسط موجودات مرموز تحت نظر و تعقیب قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم For Love & Honey

6.4   - IMDB

زنبوردار ایوا هنگام نجات یک کندو، یک نقاشی دیواری باستانی را کشف می کند. آستین، یک باستانشناس مهمان، فکر میکند که این موضوع کلیدی برای تحقیقاتش است، بنابراین اوا را متقاعد میکند تا در جستجوی او در سراسر مالتا به او کمک کند.