لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 30 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Funny Birds

6.5   - IMDB

چارلی از مدرسه شبانه روزی برمی گردد تا از مادر بیمارش لورا، صاحب یک مزرعه کوچک تخم مرغ ارگانیک در حومه نیوجرسی مراقبت کند. مراقبت از مادرش، اداره مزرعه به تنهایی و ادامه دادن به تحصیلاتش سخت است. زندگی روزمره آنها در مزرعه، که قبلاً به دلیل سالها کینه ناگفته تحت فشار قرار گرفته بود، با حضور سولانژ، مادر لورا، بدون اطلاع قبلی، زیر و رو میشود! سولانژ یک فمینیست فرانسوی عجیب و غریب است که سال ها پیش آمریکا را ترک کرد. او هرگز رابطه چندانی با دخترش نداشته است. بیماری ناگهانی لورا او را به برقراری ارتباط مجدد تشویق می کند. اما آیا این سه زن که از جهات مختلف در مقابل هم قرار دارند، می توانند زندگی مشترک را بیاموزند؟ برای مبارزه با اپیدمی غیرمنتظره آنفولانزای پرندگان که مزرعه را تهدید می کند، آنها باید از درگیری بالاتر بروند. فقط عشق و خنده می تواند زخم های قدیمی را التیام بخشد و به آنها کمک کند تا تفاوت های یکدیگر را بپذیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Road Wars: Max Fury

1.9   - IMDB

در یک سرزمین بایر پسا آخرالزمانی، دو خواهر برای نجات مادر زخمی خود سنگر خود را ترک می کنند. آنها که فقط به یک ماشین عضلانی و مهمات محدود مسلح می شوند، با زمان و مهاجمان ظالم به رقابت می پردازند تا منابع نجات دهنده را از یک پاسگاه دوردست به دست آورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostlight

7.9   - IMDB

یک کارگر ساختمانی محتاط و دختر نوجوان سرکشش از طریق تولید رومئو و ژولیت با هم پیوند می خورند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fresh Kills

6.8   - IMDB

اواخر دهه 1980 / اوایل دهه 1990 استاتن آیلند زندگی زنده ای را از طریق دریچه رز لاروسو، زن جوان کنجکاویی که متوجه می شود پدرش یک پادشاه مافیایی در حال ظهور است، زنده می شود. میل فزاینده رز برای رهایی از مسیری که پیش روی او گذاشته شده به زودی وجود او را تهدید می کند و او را از نزدیک ترین متحدانش: مادر، خاله و خواهرش دور می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Federer: Twelve Final Days

7.6   - IMDB

این فیلم که در اصل یک ویدیوی خانگی بود که هرگز برای تماشای عمومی در نظر گرفته نشده بود، آخرین فصل در حرفه تنیس افسانهای راجر فدرر را با حضور راجر، خانوادهاش و سه رقیب اصلیاش: رافائل نادال، نواک جوکوویچ و اندی موری به تصویر میکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Girl in the Trunk

3.8   - IMDB

زنی خود را ربوده شده می بیند و در فضای بسته صندوق عقب ماشینی با سرعت بالا گرفتار می شود. همانطور که آدم ربا او را بازی می کند و او را عذاب می دهد، او باید از امکانات کمی که در اختیار دارد برای مبارزه برای آزادی خود استفاده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Trigger Warning

4.8   - IMDB

یک کماندوی ماهر نیروهای ویژه (جسیکا آلبا) پس از مرگ ناگهانی پدرش، مالکیت بار پدرش را به دست میگیرد و به زودی خود را در تقابل با یک باند خشن میبیند که در زادگاهش بیداد میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rose's War

6.1   - IMDB

بر اساس وقایع واقعی که در 26 آوریل 1974 رخ داد، رز داگدیل، اولین عضو سابق IRA و سه رفیقش، حمله مسلحانه ای به خانه راسبورو، ویکلو انجام دادند که در آن نوزده شاهکار برای حمایت از مبارزه مسلحانه IRA به سرقت رفت. این فیلم در طول روزهای پس از حمله، زمانی که رز در یک کلبه دورافتاده پنهان شده است، پخش می شود.