زیرنویس فیلم Funny Birds (2024)

نام فارسی فیلم : پرندگان خنده دار (2024)

6.5
  • ژانر :   کمدی درام
  • کارگردان :   Marco La Via Hanna Ladoul
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   France Belgium United Kingdom
  • بازیگران :   Catherine Deneuve-  Andrea Riseborough-  Morgan Saylor

خلاصه فارسی

چارلی از مدرسه شبانه روزی برمی گردد تا از مادر بیمارش لورا، صاحب یک مزرعه کوچک تخم مرغ ارگانیک در حومه نیوجرسی مراقبت کند. مراقبت از مادرش، اداره مزرعه به تنهایی و ادامه دادن به تحصیلاتش سخت است. زندگی روزمره آنها در مزرعه، که قبلاً به دلیل سالها کینه ناگفته تحت فشار قرار گرفته بود، با حضور سولانژ، مادر لورا، بدون اطلاع قبلی، زیر و رو میشود! سولانژ یک فمینیست فرانسوی عجیب و غریب است که سال ها پیش آمریکا را ترک کرد. او هرگز رابطه چندانی با دخترش نداشته است. بیماری ناگهانی لورا او را به برقراری ارتباط مجدد تشویق می کند. اما آیا این سه زن که از جهات مختلف در مقابل هم قرار دارند، می توانند زندگی مشترک را بیاموزند؟ برای مبارزه با اپیدمی غیرمنتظره آنفولانزای پرندگان که مزرعه را تهدید می کند، آنها باید از درگیری بالاتر بروند. فقط عشق و خنده می تواند زخم های قدیمی را التیام بخشد و به آنها کمک کند تا تفاوت های یکدیگر را بپذیرند.


خلاصه انگلیسی

Charlie returns from boarding school to take care of her sick mother Laura, owner of a small organic egg farm in the New Jersey countryside. It’s a struggle to look after her mom, run the farm on her own and keep up with her studies. Their day-today life on the farm, already strained by years of unspoken resentment, is turned upside down when Laura’s mother Solange shows up unannounced! Solange is an eccentric French feminist who left America many years ago. She’s never had much of a relationship with her daughter. Laura’s sudden illness motivates her to reconnect. But can these three women, opposite in so many ways, learn to live together? To combat the unexpected bird flu epidemic that threatens the farm, they must rise above conflict. Only love and laughter can heal old wounds and help them to accept each other’s differences.


این فیلم با نام تجاری Funny Birds محصول کشور France,Belgium,United Kingdom است.به کارگردانی Marco La Via,Hanna Ladoul و بازیگرانی چون Catherine Deneuve,Andrea Riseborough,Morgan Saylor در ژانر کمدی,درام در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gender Agenda

5.7   - IMDB

کمیکهای جندرکوئر از سراسر جهان در کاخ الکساندرا لندن در این ویترین کمدی به میزبانی هانا گدسبی برنده جایزه روی صحنه میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Irish Wish

5.2   - IMDB

زمانی که عشق زندگی او با بهترین دوستش نامزد می کند، مدی احساسات خود را کنار می گذارد تا در عروسی آنها در ایرلند ساقدوش شود. تا اینکه یک آرزوی خود به خود برای عشق واقعی باعث می شود که او به عنوان عروس آینده از خواب بیدار شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shifting Gears

6.2   - IMDB

پس از اینکه جس مکانیک زن با اکراه موافقت کرد که در یک نمایشگاه ترمیم خودرو شرکت کند، از اینکه دوست پسر سابقش، لوک، رقیب اصلی اوست، شوکه می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ramy Youssef: More Feelings

6.9   - IMDB

رامی یوسف با دومین فیلم کمدی ویژه خود که در مقابل تماشاگران زنده در سالن عقاب سفید در جرسی سیتی، نیوجرسی در 2 و 3 فوریه فیلمبرداری شد، به HBO بازگشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.