لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 27 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Great Lillian Hall

7.5   - IMDB

در حالی که لیلیان هال، ستاره محبوب برادوی، قلب، روح و زمان خود را برای آماده شدن برای نقش بزرگ بعدی خود می گذراند، او متوجه سردرگمی و فراموشی خود می شود. او که با همه شانسها برای رسیدن به شب افتتاحیه مبارزه میکند، در حالی که خاطرات و هویت محو شدهاش را حفظ میکند، باید یک سفر عاطفی پر فراز و نشیب را طی کند - میل او به کانون توجه و خواستههای شدید دنیای واقعی را متعادل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bass Impact

6.2   - IMDB

جزئیات صدای مسیر نامحتملی که از امواج رادیویی غیرقانونی دزدان دریایی بریتانیا در دهه 90 و هیاهوها، تا طلوع خانواده سلطنتی داب استپ در حومه لندن، کرویدون، و به غیرمنتظره ترین وحشی ترین کارت کل داستان - طلوع موسیقی در اینترنت طی شد. . داستان ما در نهایت ما را به بالاترین سطح فرهنگ پاپ هدایت می کند که سفر برنده جایزه گرمی Skrillex به سوپراستار شدن را در جایی که اکنون به یک صنعت سرگرمی چند میلیارد دلاری تبدیل شده است، می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Soulz

5.7   - IMDB

یک خواننده رپ همه چیز را پشت سر می گذارد و در ادیسه ای از کشف خود، موسیقی و دوستی در قلب تگزاس شروع می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mysteries of the Terracotta Warriors

6.8   - IMDB

هزاران جنگجوی سفالی از مقبره اولین امپراتور چین محافظت می کردند. این داستان آنهاست که از طریق شواهد باستان شناسی و بازسازی ها بیان شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2

4.7   - IMDB

وینی پو، پیگلت، جغد و ببر تصمیم میگیرند که به شهر اشدان، خانه کریستوفر رابین، مبارزه کنند و دنبالهای خونین از مرگ و ضرب و شتم را در پی خود بر جای میگذارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Brats

6.8   - IMDB

در دهه 1980، اندرو مک کارتی بخشی از نسل جوانی از بازیگران بود که قرار بود پس از یک رشته فیلم نوجوان موفق، هالیوود را تصاحب کنند. با این حال، زمانی که مجله نیویورک در سال 1985 داستان روی جلد آن ها را Brat Pack نامید، ستاره های در حال ساخت ناگهان کنترل خود را بر مسیر حرفه خود از دست می دهند. اکنون، تقریباً چهل سال بعد، مک کارتی به نظر میرسد با همتایان و همبازیهایش - امیلیو استیوز، جان کرایر، لی تامپسون، راب لو، آلی شیدی و دمی مور، دوباره ارتباط برقرار کند تا با هم بتوانند میراث مربوطه خود را بازتاب دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ultraman: Rising

7   - IMDB

زمانی که توکیو مورد حمله کایجو قرار گرفته، اولترامن متوجه می شود که بزرگترین چالش او مبارزه با هیولاهای غول پیکر نیست، بلکه بزرگ کردن هیولا است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tuesday

6.6   - IMDB

یک مادر و دختر نوجوانش وقتی مرگ در قالب یک پرنده سخنگو حیرت انگیز از راه می رسد باید با مرگ روبرو شوند.