لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 26 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Two Scoops of Italy

6.2   - IMDB

هنگامی که یک سرآشپز آمریکایی برای الهام گرفتن به یک روستای کوانت در ایتالیا سفر می کند، عاشق طعم، فرهنگ، ژلاتو و نجیب زاده ایتالیایی می شود که به او کمک می کند همه چیز را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fancy Dance

6.6   - IMDB

پس از ناپدید شدن خواهرش، جکس و خواهرزاده اش روکی باید کنار هم بمانند. جکس و روکی که ناامید از دست نخورده نگه داشتن آنچه از خانوادهشان باقی مانده است، از قانون سرپیچی میکنند و در سفر به گراند نیشن پاووا در شهر اوکلاهاما به جاده میروند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Disruptors

5.7   - IMDB

ویل، یک راننده اشتراکگذاری سواری، و گلن، یک هکر بسته، بهترین دوستانی هستند که قصد دارند مشتریان ویل را از بین ببرند. وقتی همه چیز به هم میریزد، آنها سعی میکنند با کلاهبرداری بروس مارکوس، میلیاردر سرمایهدار مخاطرهآمیز، شانس خود را برگردانند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reverse the Curse

6.3   - IMDB

تد را دنبال میکند، یک سیساله بیهدف که وقتی پدرش مارتی به یک بیماری کشنده مبتلا میشود، به خانه میرود. سلامتی مارتی هر بار که تیم بوستون رد ساکس شکست می خورد آسیب می بیند، بنابراین تد برای شاد و زنده نگه داشتن او، مشاور غم مارتی و دوستانش را به نام ماریانا به خدمت می گیرد تا یک سری بردهای رد ساکس را جعل کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beast

5.2   - IMDB

یک کشتی گیر کهنسال پس از یک آسیب دیدگی خطرناک، خود را در اتاقک پژواک به دام می اندازد که در آن خشونت باعث ایجاد موقعیت می شود و او را به سمت خود تخریبی سوق می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Present

5.7   - IMDB

پسری باهوش متوجه میشود که میتواند با استفاده از میراث خانوادگی مسحور، زمان را دستکاری کند، سپس با خواهر و برادرش متحد میشود تا به آستانه جدایی والدینشان برگردند به امید تغییر نتیجه. همانطور که طرح های آنها پیچیده تر می شود، خواهر و برادر در مورد پیوندهای خانوادگی و آنچه می توانند و نمی توانند کنترل کنند یاد می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hoard

6.7   - IMDB

هورد داستان مادر و دختر است. ابتدا ماریا را در کودکی در روال عاشقانه آنها دنبال می کند. نیدوس شادی آنها پر از کاتالوگ های عشق است. هر دو مثل زاغی می بینید. سپس به عنوان یک جوان 18 ساله که در حال گشتن در گذشته است. وقتی جعبه ای از مادر برمی گردد و مردی به نام مایکل می آید تا بماند. خاطرات درخشانی که او زمانی سرکوب کرد شروع به آزار او می کند. همانطور که غم و اندوه هرگز واقعاً التیام نمی بخشد؟ به سادگی خود را در چیزها پنهان می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unsung Hero

7   - IMDB

هنگامی که شرکت موسیقی موفق دیوید اسمالبون از هم میپاشد، او خانوادهاش را از استرالیا به ایالات متحده آمریکا میبرد تا آیندهای روشنتر پیدا کند. دیوید و همسر باردارش هلن با چیزی بیش از شش فرزند، چمدان و عشقشان به موسیقی، تصمیم گرفتند تا زندگی خود را از پایه بازسازی کنند. بر اساس یک داستان واقعی قابل توجه، ایمان یک مادر در برابر همه شانس ها ایستاده است. و به شوهر و فرزندانش الهام میدهد تا فرزندان خود را نگه دارند.