زیرنویس فیلم Hoard (2024)

نام فارسی فیلم : احتکار (2024)

6.7
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Luna Carmoon
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Paul Bassett-  Tim Bowie-  James Cooper

خلاصه فارسی

هورد داستان مادر و دختر است. ابتدا ماریا را در کودکی در روال عاشقانه آنها دنبال می کند. نیدوس شادی آنها پر از کاتالوگ های عشق است. هر دو مثل زاغی می بینید. سپس به عنوان یک جوان 18 ساله که در حال گشتن در گذشته است. وقتی جعبه ای از مادر برمی گردد و مردی به نام مایکل می آید تا بماند. خاطرات درخشانی که او زمانی سرکوب کرد شروع به آزار او می کند. همانطور که غم و اندوه هرگز واقعاً التیام نمی بخشد؟ به سادگی خود را در چیزها پنهان می کند.


خلاصه انگلیسی

Hoard is a tale of mother and daughter; it follows Maria first as a child in their loving routines; their nidus of joy full of catalogues of love. Both like magpies you see. Then as an 18-year-old navigating the past as it pays a visit; when a box of mother returns and a man called Michael comes to stay. The shimmering memories that she once suppressed begin to haunt her; as grief never really heals does it? It simply disguises itself in things.


این فیلم با نام تجاری Hoard محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Luna Carmoon و بازیگرانی چون Paul Bassett,Tim Bowie,James Cooper در ژانر درام در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stolen

5.7   - IMDB

یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود در جهانی که بیگانههراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی گلهداری گوزن شمالی را تهدید میکند و جوانان در مواجهه با ناامیدی جمعی خودکشی میکنند، تلاش میکند.