لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 23 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Falling Like Snowflakes

6   - IMDB

عکاسی که مصمم است نمایشگاه خود را با گرفتن عکسی کمیاب از یک دانه برف 12 وجهی تکمیل کند، از یک دوست دوران کودکی کمک می گیرد و آنها به ماموریتی می روند که هرگز فراموش نخواهند کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Despicable Me 4

6.3   - IMDB

گرو و لوسی و دخترانشان - مارگو، ادیت و اگنس - به عضوی جدید در خانواده گرو به نام گرو جونیور خوش آمد میگویند که قصد دارد پدرش را عذاب دهد. گرو با یک دشمن جدید در ماکسیم لو مال و دوست دخترش والنتینا روبرو می شود و خانواده مجبور به فرار می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Seeds

4.4   - IMDB

جستجوی توبیاس برای یافتن «یکی» زمانی که سرانجام او را پیدا میکند به مسیری دلخراش تبدیل میشود، اما متوجه میشود که گذشته شوم او باعث مجموعهای از تصادفات غیرقابل توضیح میشود که زندگی او را تهدید میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shark Beach with Anthony Mackie

7   - IMDB

این ویژه بازیگر برنده جایزه مکی را در زادگاهش نیواورلئان دنبال می کند، جایی که او در قایق سواری و ماهیگیری بزرگ شد و هنوز هم تا به امروز این ورزش را انجام می دهد، علاقه ای که اکنون با چهار پسرش به اشتراک می گذارد. در طول این مستند، مکی در یک ماموریت شخصی برای حفظ صلح بین جوامع ساحلی و کوسه ها است. او ابتدا با غواصی با شکارچیان راس اقیانوس روبرو می شود و با چند کوسه شنی عظیم و ابریشمی شنا می کند و یک کوسه گاو نر 7 فوتی را نشان می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bad Orphan

5   - IMDB

جسیکا و کارل، پدر و مادر دوست داشتنی ریانون، که پس از سال ها تلاش برای اضافه کردن به خانواده خود، خوشحال می شوند که گبی، یک یتیم 8 ساله را که با چالش های شخصی متولد شده است، به فرزندی قبول کنند. ایده آنها در مورد یک خانواده کامل زمانی زیر سوال می رود که آنها متوجه می شوند که گبی یک دختر کوچک مشکل است و خانواده شروع به باور می کنند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. همانطور که رفتار ناراحت کننده "فرزند" آنها بدتر می شود و دروغ ها آشکار می شود، شکاف هایی در شکل پویای خانواده وجود دارد و جسیکا به طور فزاینده ای نگران می شود که دخترخوانده گبی تهدیدی برای خانواده آنها باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortunes of War

3.7   - IMDB

هنگامی که یک حمله مخفیانه در نرماندی اشتباه می شود، گروه کوچکی از کماندوهای بریتانیایی از همرزمان خود قطع می شوند. در انباری حفر شده و توسط نیروهای ورماخت محاصره شده اند، شانس بقای آنها ضعیف به نظر می رسد، تا اینکه یک کشف غیرمنتظره فرصتی برای فرار فراهم می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bikeriders

6.8   - IMDB

پس از یک برخورد تصادفی، کتی سرسخت به سمت بنی، یکی از اعضای باشگاه موتورسواری وندال ها در غرب میانه کشیده می شود. با تبدیل شدن باشگاه به دنیای اموات خطرناک خشونت، بنی باید بین کتی و وفاداری اش به باشگاه یکی را انتخاب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Exorcism

4.1   - IMDB

یک بازیگر آشفته هنگام فیلمبرداری یک فیلم ترسناک فراطبیعی شروع به گرهگشایی میکند، و باعث میشود که دخترش که از او جدا شده است به این فکر کند که آیا او دوباره به اعتیادهای گذشتهاش باز میگردد یا چیز شومتری در بازی وجود دارد.