زیرنویس فیلم Fortunes of War (2024)

نام فارسی فیلم : ثروت جنگ (2024)

3.7
  • ژانر :   جنگی
  • کارگردان :   Bill Thomas
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Sophie Craig-  Asan NJie-  James Oliver Wheatley

خلاصه فارسی

هنگامی که یک حمله مخفیانه در نرماندی اشتباه می شود، گروه کوچکی از کماندوهای بریتانیایی از همرزمان خود قطع می شوند. در انباری حفر شده و توسط نیروهای ورماخت محاصره شده اند، شانس بقای آنها ضعیف به نظر می رسد، تا اینکه یک کشف غیرمنتظره فرصتی برای فرار فراهم می کند.


خلاصه انگلیسی

When a covert raid in Normandy goes wrong, a small team of British commandos are cut off from their comrades. Holed up in a barn and surrounded by Wehrmacht forces, their chances of survival appear bleak, until an unexpected discovery provides an opportunity to escape.


این فیلم با نام تجاری Fortunes of War محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Bill Thomas و بازیگرانی چون Sophie Craig,Asan NJie,James Oliver Wheatley در ژانر جنگی در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Battle Over Britain

4.2   - IMDB

خلبان جوانی که تازه دوره آموزشی را سپری کرده است، برای پیوستن به یک پرواز فراخوانده میشود، در حالی که آنها منتظر تماس هستند. در طول یک روز، او شاهد آسمان جنوب انگلستان مملو از دعوای مرگبار سگ است، و پس از هر نبرد طاقت فرسا، مردان به کلبه پراکنده خود باز می گردند، و متوجه می شوند که تعداد دیگری از آنها گم شده است. خلبان و همرزمانش که تمایلی به تسلیم شدن ندارند، با هم متحد می شوند تا یک بار دیگر به آسمان بروند و مصمم هستند که نه تنها از فرودگاه، بلکه از کل کشور خود دفاع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Iron Cross: The Road to Normandy

3.8   - IMDB

کاپیتان مولر برای زنده ماندن در جنگ با نیروهای روسی تلاش می کند. در حالی که آمریکایی های ما لی و تری در حال آماده شدن برای روز D هستند، او را زخمی به نرماندی می فرستند. به زودی نتیجه حل می شود و نبرد GIs ما و آلمانی ها را در یک مسیر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Overlord

3.2   - IMDB

یک هفته قبل از یورش به سواحل نرماندی، دو سرباز آمریکایی به یک مجتمع متروکه نفوذ می کنند تا یک اسیر جنگی را از چنگال رژیم نازی نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Eastern Front

3.3   - IMDB

یک گروه رو به کاهش از سربازان آلمانی برای بازگشت به خطوط خود در جبهه خشن شرق می جنگند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of 5 Mile Cave

6   - IMDB

یک سرگردان مرموز با پسری با داستان های غرب ارتباط برقرار می کند. زمانی که یک قانونگذار به دنبال طلای گمشده ظاهر می شود، گذشته و حال با هم برخورد می کنند.