لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 19 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Clickbait: Unfollowed

5.2   - IMDB

گروهی از اینفلوئنسرها برای مسابقه به خانه ای دعوت می شوند، بعداً متوجه عواقب مرگبار مسابقه می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rule of Thirds

7.2   - IMDB

یک عکاس مد موفق مدلی جدید را جستجو می کند، که مشاهده می کند که ارتباط فوری آنها منجر به عواقب خطرناکی می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Blue Rose

3.9   - IMDB

در دهه 1950، دو کارآگاه تازه کار قصد داشتند یک قتل را حل کنند، اما خود را در یک واقعیت جایگزین می یابند که از بدترین کابوس های آنها تشکیل شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Sacrifice

4.6   - IMDB

بن مونرو، روانشناس اجتماعی آمریکایی، یک فرقه محلی مرتبط با یک رویداد نگران کننده را بررسی می کند. در حالی که او در کارش غوطه ور می شود، دختر نوجوان سرکشش، مازی، با پسری مرموز محلی درگیر می شود که او را با صحنه مهمانی زیرزمینی شهر آشنا می کند. هنگامی که این دو جهان به سمت یک تقاطع پیش می روند، مازی خود را در معرض خطر بزرگی می بیند و بن باید برای نجات او با ساعت مسابقه دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths, Part Three

6   - IMDB

اکنون به طور کامل به عنوان تهدید نهایی برای موجودیت آشکار شده است، ضد مانیتور حمله ای بی امان به زمین های بازمانده ای انجام می دهد که برای بقا در یک جهان جیبی تلاش می کنند. این دنیاها و همه ساکنانشان یکی یکی تبخیر می شوند! در سیارههایی که باقی میمانند، حتی خود زمان نیز از هم میپاشد و قهرمانان گذشته به لیگ عدالت و متحدانشان در برابر مظهر شر میپیوندند. اما در حالی که آخرین ایستادگی خود را انجام می دهند، آیا فداکاری ابرقهرمانان برای نجات همه ما کافی خواهد بود؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Dead Don't Hurt

6.5   - IMDB

در دهه 1860، ویوین لو کودی، فرانسوی-کانادایی به شدت مستقل، به همراه هولگر اولسن، مهاجر دانمارکی، سفری را آغاز میکند و تلاش میکند تا زندگی مشترکی را در شهر غبارآلود الک فلتس، نوادا ایجاد کند. هنگامی که هولگر تصمیم می گیرد برای اتحادیه در جنگ داخلی رو به رشد بجنگد، ویوین باید از خود مراقبت کند، که در شهری که توسط یک شهردار فاسد کنترل می شود آسان نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Adam the First

5.9   - IMDB

آدام، پسر 14 ساله ای به سراسر کشور سفر می کند تا پس از یافتن نامه ای با لیستی از نام ها و آدرس ها، با یک سری از مردانی که می توانند پدرش باشند، ملاقات می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder Company

5.3   - IMDB

در بحبوحه تهاجم روز D، به گروهی از سربازان آمریکایی دستور داده می شود تا یکی از اعضای مقاومت فرانسه را به پشت خطوط دشمن قاچاق کنند تا یک هدف با ارزش نازی ها را ترور کنند.