زیرنویس فیلم Tammys Always Dying (2019)

نام فارسی فیلم : تامی همیشه در حال مرگ است (2019)

5.7
  • ژانر :   درام
  • کارگردان :   Amy Jo Johnson
  • سال انتشار :   2019
  • محصول کشور :   Canada
  • بازیگران :   Felicity Huffman-  Anastasia Phillips-  Clark Johnson

خلاصه فارسی

در 29 هر ماه، زمانی که رفاه تمام می شود، کاترین با مادر الکلی خود از همان پل صحبت می کند. به معنای واقعی کلمه. کاترین، خبره تصمیمات بد، آرزوی موفقیت دارد. در هر چیزی تامی، مادرش، برای مدت طولانی بسیار فقیر بوده است. هنگامی که تامی به سرطان پایانی تشخیص داده می شود، کاترین مجبور می شود به خانه نقل مکان کند و از او مراقبت کند. وارد ایلانا شوید، یک تامین کننده پر زرق و برق پورن تراژدی تاک شو که می خواهد به کاترین کمک کند تا داستان زندگی خود را منتشر کند. کاترین که بین فداکاری و فروختن گیر کرده است، باید تصمیم بگیرد که آیا زندگی بدون تامی واقعاً زندگی بهتری است یا خیر.::ناشناس.


خلاصه انگلیسی

On the 29th of every month, when the welfare runs out, Catherine talks her alcoholic mother off of the same bridge. Literally. Catherine, a connoisseur of bad decisions, dreams of being successful. At anything. Tammy, her mother, has been so poor for so long all she can do is party about it. When Tammy is diagnosed with terminal cancer Catherine is forced to move in and care for her. Enter Ilana, a glamorous purveyor of talk-show tragedy porn who wants to help Catherine publish her life story. Caught between sacrifice and selling out, Catherine must decide if life without Tammy is really a better life.::Anonymous.


این فیلم با نام تجاری Tammy's Always Dying محصول کشور Canada است.به کارگردانی Amy Jo Johnson و بازیگرانی چون Felicity Huffman,Anastasia Phillips,Clark Johnson در ژانر درام در سال 2019 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seagrass

5.9   - IMDB

داستان یک زن ژاپنی-کانادایی است که با مرگ مادرش دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش را به عقب نشینی می برد. وقتی رابطه او با همسرش شروع به تأثیرگذاری بر امنیت عاطفی فرزندان می کند، خانواده برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stolen

5.7   - IMDB

یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود در جهانی که بیگانههراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی گلهداری گوزن شمالی را تهدید میکند و جوانان در مواجهه با ناامیدی جمعی خودکشی میکنند، تلاش میکند.