لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 55 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم 500 Days in the Wild

6.3   - IMDB

دایان ویلان، فیلمسازی را دنبال می کند که از وضعیت جهان ناامید شده است، در حالی که یک سفر انفرادی ضبط شده را در طولانی ترین مسیر پیاده روی در جهان طی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cold Meat

5.3   - IMDB

دیوید پترسن در حال عبور از کوه های راکی ​​کلرادو است. پس از نجات یک پیشخدمت غذاخوری جوان از دست شوهر خشن سابقش در خلال وقفه رانندگی، او دوباره به تنهایی از طریق یک کولاک خطرناک برفی به جاده می زند. یک حرکت نادرست پشت فرمان باعث می شود که او در داخل یک دره، در چشم طوفان از خواب بیدار شود. اما سرما کمترین نگرانی اوست وقتی یک حیوان شروع به پریدن در بیرون می کند. او چگونه زنده خواهد ماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Stormy

6.4   - IMDB

در زندگی و زمان استورمی دنیلز که او داستان و روایت خود را از رویدادهایی که به بخشی از تاریخ آمریکا تبدیل شده است به اشتراک می گذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bob Marley: One Love

6.3   - IMDB

داستان چگونگی غلبه نماد رگی باب مارلی بر ناملایمات و سفر پشت موسیقی انقلابی او.

زیر‌نویس فارسی فیلم French Girl

5.3   - IMDB

گوردون شیرین، معلم زبان انگلیسی مهربان در بروکلین، شانس را شکست داده است. یک دختر فرانسوی عاشق او شده است و او حتی سختتر به او بازگشته است. اما زمانی که او برای یک سرآشپز اجرایی در زادگاهش شهر کبک مصاحبه می کند، آینده آنها در هاله ای از ابهام قرار می گیرد. در تاسف گوردون، رئیس آینده او نیز معشوقه سابق او، یک سرآشپز مشهور با چشمان اقیانوسی و یک برنامه تلویزیونی موفق است. موفق باشی گوردون

زیر‌نویس فارسی فیلم Cat and Dog

5.1   - IMDB

مونیکا، صاحب یک گربه تأثیرگذار معروف به نام دیوا، و جک، یک دزد بینالمللی که سگش چیچی یاقوتی دزدیده شده را بلعیده است، در حالی که میخواهد از زمین بلند شود، متوجه میشوند که حیوانات خانگیشان در آسفالت گم شدهاند. صاحبان - و حیوانات خانگی آنها - باید برای یافتن عزیزان خود با هم متحد شوند. اما آنها نمیدانند که برانت، پلیسی که در پاشنههای پاشنه بلند است، هر کاری میکند تا دستش را به یاقوت بیاورد!

زیر‌نویس فارسی فیلم Road House

6.2   - IMDB

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفتباز در یکی از جادههای فلوریدا کیز مشغول به کار میشود، اما متوجه میشود که این بهشت ​​تمام چیزی نیست که به نظر میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Casagrandes Movie

5.5   - IMDB

در یک سفر تولد به مکزیک، رونی آن 12 ساله به طور تصادفی نیمه خدایی را که در یک کوه گرفتار شده بود آزاد می کند و برای درست کردن اوضاع به کمک خانواده اش نیاز دارد.