لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 53 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Heart of the Hunter

4.6   - IMDB

یک قاتل بازنشسته زمانی که دوستش یک توطئه خطرناک را در قلب دولت آفریقای جنوبی کشف می کند، دوباره وارد عمل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spermworld

7.1   - IMDB

سه مرد وارد غرب وحشی جدید ساخت نوزاد میشوند، انجمنهای آنلاین که در آن اهداکنندگان اسپرم با والدین امیدوار ارتباط برقرار میکنند، اما خود را در حال تبادل چیزی فراتر از مواد ژنتیکی میدانند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madu

4.8   - IMDB

آنتونی مادو دوازده ساله از تمرین پابرهنه در خیابانهای لاگوس گرفته تا اجرای روی صحنه در انگلستان، خانهاش را در نیجریه ترک میکند تا در یکی از معتبرترین مدارس باله در جهان تحصیل کند. آنتونی که به سختی محله خود را در لاگوس ترک کرده بود، خود را در دنیای جدیدی می بیند که در آن وحشیانه ترین رویای او ناگهان در دسترس است. سفر او داستانی از موانع خارق العاده، شجاعت، رشد و در نهایت جستجوی تعلق اوست.

زیر‌نویس فارسی فیلم LIFE

6.5   - IMDB

«L.I.F.E.» داستانهای «ایما»، یک حرفهای تبلیغاتی که آرزوی تحقق رویای دوران کودکیاش برای تبدیل شدن به یک رقصنده را دارد، و «یینکا»، یک رقصنده پرشور که با چالشهای زندگی دست و پنجه نرم میکند، در هم آمیخته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lousy Carter

5.9   - IMDB

لوسی کارتر، نوزاد مرد، تلاش می کند تا انیمیشن ناباکوف خود را تکمیل کند، سمیناری فارغ التحصیلی درباره گتسبی بزرگ تدریس می کند و با همسر بهترین دوستش می خوابد. او شش ماه دیگر زنده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Island of the Dolls 2

3.3   - IMDB

اینفلوئنسرها به جزیره اسرارآمیز عروسکها میروند، اما سانتانا، یک روح بدخواه که در داخل یک عروسک فوقالعاده قدرتمند به دام افتاده است، شکار میشوند. در مبارزه برای بقا، آنها متوجه می شوند که سانتانا تا زمانی که میزبان انسان کامل خود را پیدا نکند متوقف نخواهد شد، در حالی که متوجه می شوند که او تنها خطر نیست…

زیر‌نویس فارسی فیلم Snack Shack

6.9   - IMDB

بهترین دوستان جدا نشدنی AJ & Moose تصمیم می گیرند که کلبه تنقلات استخر محلی را اداره کنند، پس از اینکه برنامه آنها برای فروش آبجوی خانگی به پایان می رسد. وقتی آنها با بروک، یک نجات غریق بی دردسر که برنامه های بزرگ و دوستی آنها را به خطر می اندازد، ملاقات می کنند، همه چیز تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chappelle's Home Team: Donnell Rawlings - A New Day

5.7   - IMDB

دانل رالینگ در این استندآپ ویژه از روابط مسموم، پیر شدن، بازدید از نیوزلند و رازش برای پدر و مادر شدن یک پسر جوان می گوید.