لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 52 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Tig Notaro: Hello Again

7.1   - IMDB

تیگ نوتارو، کمدین نامزد امی و گرمی، با یک استندآپ ویژه خندهدار و با تماشای تیزبین، مملو از سوء تفاهمهای بسیار ناخوشایند، ترسهای سلامتی خندهدار، و لحظات خانوادگی با همسر و فرزندانش که بهطور همزمان دلگرمکننده و دلگرمکننده است، بازمیگردد. ساعت جدید تیگ با تحویل امضای او و هدیه مشهور برای داستان سرایی، همه نت های مناسب را به دست می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Acting Coach Nightmare

5.2   - IMDB

زندگی پایدار لیزای بیوه زمانی که دختر بازیگر نوجوان او در معرض طلسم یک مربی بازیگری مشکوک هالیوود قرار می گیرد، از هم می پاشد. لیزا برای نجات دخترش قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک ماموریت ناامیدکننده به هالیوود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Truth vs Alex Jones

7.5   - IMDB

این مستند که بیش از چهار سال با دسترسی بیسابقه فیلمبرداری شده است، داستان درام دادگاهی جذاب دو دعوای افترای خانواده قربانیان مدرسه ابتدایی سندی هوک علیه الکس جونز و وبسایتش InfoWars را روایت میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Easter Evil

2.6   - IMDB

در لاسوگاس، یک رقصنده و یک دختر کال توسط یک خرگوش شرور غولپیکر وحشت زده میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Molli and Max in the Future

5.9   - IMDB

یک کمدی عاشقانه علمی تخیلی درباره زن و مردی که مدارهایشان در طول 12 سال بارها و بارها با هم برخورد می کنند، 4 سیاره، 3 بعد و یک فرقه فضایی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Windcatcher

5.4   - IMDB

در یک شهر کوچک روستایی، سه نفر از دوستان غیرمحتمل - پرسی بوی، کیتی کاب و دیزی هاوکینز - با هم متحد می شوند تا عنوان روز ورزش مدرسه محلی را از گروهی از قلدرهای کلاس پنجم بگیرند. اما در حالی که پسر پرسی با کمک جفت هایش تمرین می کند، پس از آن توانایی ماوراء طبیعی خود را در دیدن ارواح گمشده کشف می کند - هدیه ای که از پدربزرگش منتقل شده است. پسر پرسی باید بر ترس های خود غلبه کند، انعطاف پذیری خود را ثابت کند و به نیرویی تبدیل شود که باید با آن حساب کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

6.2   - IMDB

پس از رویارویی انفجاری خود، گودزیلا و کنگ باید در برابر یک تهدید عظیم کشف نشده که در دنیای ما پنهان شده است، دوباره متحد شوند و موجودیت آنها و خود ما را به چالش بکشد.