لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 51 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Greatest Hits

6.2   - IMDB

هریت وقتی متوجه میشود که آهنگهای خاصی میتوانند او را در زمان به عقب برگردانند، هنر تقلید از زندگی را پیدا میکند. در حالی که او گذشته را از طریق خاطرات عاشقانه دوست پسر سابقش زنده می کند، سفر در زمان او با یک علاقه جدید در حال رشد در زمان حال برخورد می کند. همانطور که او سفر خود را از طریق ارتباط هیپنوتیزمی بین موسیقی و حافظه طی می کند، از خود می پرسد - حتی اگر بتواند گذشته را تغییر دهد، آیا باید این کار را انجام دهد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم A Model Murder

4.2   - IMDB

مدل وب کارا وودز شروع به دریافت پیام های ناراحت کننده از یکی از طرفداران خود می کند که باعث می شود از یک تأثیرگذار امنیتی به نام کودی ولنتاین کمک بگیرد. همه چیز خوب است تا زمانی که استالکر کارا شخصاً ظاهر شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stolen

5.7   - IMDB

یک زن جوان برای دفاع از میراث بومی خود در جهانی که بیگانههراسی در حال افزایش است، تغییرات آب و هوایی گلهداری گوزن شمالی را تهدید میکند و جوانان در مواجهه با ناامیدی جمعی خودکشی میکنند، تلاش میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The War on Children

5.6   - IMDB

افشای جنسیت و تلقین کودکان در ایالات متحده

زیر‌نویس فارسی فیلم Superpietonii Zurli

2.8   - IMDB

لولو، ترولی و تانتی یعنی گنگ زورلی، زمانی که جادوگر تورا وورا نقشه ای شیطانی برای بی ثبات کردن نظم و ایجاد هرج و مرج در شهر در سر می پروراند، توسط رئیس جمهور کشور فراخوانده می شوند تا اوضاع را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Model House

4.1   - IMDB

مدلهایی که شب را در خانهای خلوت میمانند، مورد وحشت مزاحمان قرار میگیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Drift

6.3   - IMDB

ژاکلین، یک پناهنده جوان، تنها و بی پول در جزیره ای یونانی فرود می آید، جایی که سعی می کند زنده بماند، سپس با گذشته خود کنار بیاید. در حالی که نیروی خود را جمع می کند، با یک راهنمای تور بی ریشه دوستی را آغاز می کند و آنها با هم مقاومت لازم را برای پیشرفت پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.