لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 50 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Wicked Little Letters

7   - IMDB

هنگامی که ادیت سوان و ساکنان محلی انگلیسی محافظهکار عمیقاً شروع به دریافت نامههای شرورانه مملو از فحاشیهای غیرعمدی خندهدار میکنند، همسایه مهاجر ایرلندی رز گودینگ، بد دهن و بد دهن او متهم به این جنایت میشود. نامه های ناشناس باعث غوغای ملی می شود و محاکمه ای به راه می افتد. با این حال، هنگامی که زنان شهر - به رهبری افسر پلیس گلدیس ماس - شروع به تحقیق در مورد جنایت می کنند، گمان می کنند چیزی اشتباه است و رز ممکن است مقصر نباشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Jennifer Did

6   - IMDB

هنگامی که جنیفر پان با 911 تماس می گیرد و گزارش می دهد که والدینش تیرباران شده اند، او به کانون اصلی یک پرونده جنایی جذاب تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Brandy Hellville & the Cult of Fast Fashion

6.2   - IMDB

پنهان شدن در پشت نمای براق اینستاگرام برندی ملویل، برند پوشاک زنان جوان، فرهنگی به طرز تکان دهنده ای سمی است که در صنعت مد سریع جهانی نهفته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ukraine: Enemy in the Woods

7.9   - IMDB

پرتره ای آشکار و تکان دهنده از زندگی هایی که در اثر جنگ به خطر افتاده است، که منحصراً توسط سربازان اوکراینی با دسترسی فوق العاده به خط مقدم به شدت تحت کنترل فیلمبرداری شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woody Woodpecker Goes to Camp

4.6   - IMDB

وودی پس از بیرون راندن از جنگل، فکر میکند خانهای برای همیشه در کمپ وو هو پیدا کرده است - تا زمانی که یک بازرس تهدید میکند که کمپ را تعطیل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم LaRoy, Texas

6.4   - IMDB

مردی به نام ری متوجه می شود که همسرش به او خیانت می کند و تصمیم می گیرد خود را بکشد. قبل از اینکه بتواند ماشه را بکشد، او را با یک قاتل اجاره ای کم اجاره اشتباه می گیرند. ری که از کمی احترام ناامید است، و هیچ چیز دیگری برای زندگی ندارد، تصمیم می گیرد این کار را بپذیرد - و به زودی شروع به این سوال می کند که آیا انتخاب درستی انجام داده است یا خیر.

زیر‌نویس فارسی فیلم Parachute

6.2   - IMDB

رایلی اخیراً پس از مبارزه با مشکلات مربوط به غذا و تصویر بدن از توانبخشی مرخص شده است. او به زودی با ایتان ملاقات می کند و خود را در حال عبور از خط بین عشق بی قید و شرط و یک اعتیاد جدید می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Damaged

4.6   - IMDB

یک کارآگاه شیکاگو پس از اینکه جنایات یک قاتل زنجیرهای نوظهور با جنایاتی که پنج سال قبل از آن تحقیق کرده بود مطابقت میدهد، به اسکاتلند سفر میکند، که یکی از آنها صحنه جنایت دوست دختر کشته شدهاش بود.