لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 48 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Mercury

6.9   - IMDB

یک حافظ محیط زیست پرشور برای نجات پرندگان دریایی در حال انقراض از انقراض در جزیره ای غیر مهمان نواز، پیمان ظالمانه ای می بندد. در نهایت، این یک پیروزی برای پرندگان است، اما به چه قیمتی؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Hundreds of Beavers

7.8   - IMDB

در قرن نوزدهم، یک فروشنده سیبجک مست باید از صفر به قهرمان تبدیل شود و با شکست دادن صدها بیور به بزرگترین تلهدار خز آمریکای شمالی تبدیل شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Girls State

6.6   - IMDB

دموکراسی آمریکایی در دستان دختران نوجوان چگونه خواهد بود؟ در این مستند، رهبران زن جوان با پیشینه های بسیار متفاوت در میسوری آزمایشی همه جانبه را برای ایجاد یک دولت از پایه انجام می دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Mash

3.5   - IMDB

دراکولا، گرگینه و مرد نامرئی باید با هم کار کنند تا دکتر فرانکنشتاین را از خلق یک هیولای غیرقابل توقف باز دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two

5.5   - IMDB

یک ارتش بی پایان از شیاطین سایه که برای نابودی تمام واقعیت ها خم شده اند، بر روی جهان ما و تمام زمین های موازی ازدحام می کنند! تنها چیزی که با آنها مخالف است، قدرتمندترین تیم متاانسانی است که تا به حال گرد هم آمده است. اما حتی قدرت ترکیبی سوپرمن، بتمن، واندر وومن، گرین لنترن و همه ابرقهرمانان همکارشان نمی تواند هجوم این گروه شکست ناپذیر را کاهش دهد. کدام نیروی مرموز آنها را هدایت می کند؟ و چگونه اسرار مدفون مانیتور و سوپرگرل آخرین دفاع ما را تهدید می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Knox Goes Away

6.9   - IMDB

یک قاتل قراردادی، پس از تشخیص نوعی زوال عقل که به سرعت در حال حرکت است، این فرصت را پیدا می کند تا با نجات جان پسر بالغ خود که از او جدا شده، خود را نجات دهد. اما برای انجام این کار، او باید با پلیسی که به او نزدیک شده و همچنین با تیک تاک ساعت ذهن خود که به سرعت رو به زوال است، مسابقه دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم How to Date Billy Walsh

5.2   - IMDB

آرچی از زمانی که به یاد می آورد عاشق بهترین دوستش آملیا بوده است. درست زمانی که او شجاعت پیدا میکند تا احساساتش را بیان کند، او با بیلی والش، یک دانشجوی جدید انتقالی آمریکایی روبرو میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strictly Confidential

2.8   - IMDB

در سالگرد مرگ ربکا، میا به بهشت ​​کارائیب بازمیگردد، جایی که او و بهترین دوستش آخرین روزهای زندگیاش را با هم به اشتراک گذاشتند. همانطور که میا قصد دارد وقایع مرموز درگذشتش را کشف کند، احساسات قدیمی بالا میآیند، رازهای جدیدی کشف میشود و میا به دنیای اغواکننده خیانت و قتل کشیده میشود.