لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 45 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Brian Simpson: Live from the Mothership

7.2   - IMDB

برایان سیمپسون، کمدین، از پذیرفتن متنفر درونی خود گرفته تا قوانین سفت و سخت مردانگی، در این استندآپ ویژه بدون فیلتر با قدرت تمام پیش می رود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killer Fortune Teller

5.2   - IMDB

پس از اینکه یک کارت خوان تاروت یک ملاقات شانسی را پیش بینی می کند، شین شروع به باور به سرنوشت می کند و به دنبال مشاوره بیشتر برای زندگی عاشقانه و تجارت خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sweet Dreams

5.4   - IMDB

موریس راه خود را از طریق اقامت اجباری در زندگی هوشیارانه در رویاهای شیرین طی می کند. در تلاش برای بازگرداندن زندگی خود به مسیر، او موافقت می کند که یک تیم سافت بال نامناسب از هم خانه هایش را مربیگری کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم An American Bombing: The Road to April 19th

6.8   - IMDB

این مستند به موج خشونتهای سیاسی از طریق داستان بمبگذاری سال 1995 اوکلاهاما سیتی میپردازد، ریشههای احساسات ضد دولتی و طنینهای امروزی آن را نشان میدهد، همراه با هشدارهای احساسی کسانی که در مرگبارترین حمله خانگی متحمل خسارات غمانگیز شدند. تاریخ ایالات متحده

زیر‌نویس فارسی فیلم Jimmy Carr: Natural Born Killer

6.6   - IMDB

جیمی کار این ایده را رد میکند که این روزها نمیتوان در مورد چیزی شوخی کرد، با کنترل اسلحه، مذهب، فرهنگ لغو و رضایت.

زیر‌نویس فارسی فیلم All You Need Is Death

5   - IMDB

زوج جوانی که تصنیفهای فولکلور کمیاب را جمعآوری میکنند، هنگام ضبط و ترجمه مخفیانه یک آهنگ محلی باستانی تابو از گذشته عمیق و فراموش شده، متوجه جنبه تاریک عشق میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Asphalt City

6.1   - IMDB

امدادگر جوان اولی کراس با پزشک باتجربه روتکوفسکی همکاری می کند که او را وارد واقعیت های خشن خیابان های درون شهر نیویورک می کند. در میان نرخ بالای جرم و جنایت، بی خانمانی، و مصرف گسترده مواد مخدر، اولی می بیند که دیدگاهش درباره زندگی و مرگ در حال تغییر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver

5.2   - IMDB

هنگامی که پیوندهای ناگسستنی ایجاد می شود، قهرمانان ظهور می کنند - و افسانه ها ساخته می شوند، شورشیان برای نبرد علیه دنیای مادر آماده می شوند.