لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 44 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sixth

8.2   - IMDB

ششم تقاطع احشایی از شش آمریکایی خارقالعاده است که با حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 زندگی آنها برای همیشه تغییر خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Possessions

3.9   - IMDB

پدری را دنبال میکند که پس از از دست دادن همسرش به دنبال شروعی تازه با پسرش است و یک انبار را خریداری کرده است، اما رازهایی که پشت درهای فلزی پنهان شدهاند به بدترین کابوس والدین تبدیل میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warchief

2.6   - IMDB

گروهی از نگهبانان وظیفه محافظت از یک پیام رسان را دارند که باید فوراً اطلاعات حیاتی را به پادشاه خود برساند. در تلاش مرگبار خود در سراسر یک سرزمین باستانی، آنها با خطر باورنکردنی روبرو می شوند زیرا با طردشدگان طاعون زده، جادوی تاریک و هیولاهای پست مبارزه می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم House on Rockingham

3.8   - IMDB

زن پس از به دست آوردن شغلی به عنوان خانه دار، متوجه می شود که مالک ممکن است با ناپدید شدن خواهرش مرتبط باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg

7   - IMDB

کاوشی در زندگی آنیتا پالنبرگ، هنرپیشه اروپایی و موزه موسیقی راک اند رول. این فیلم تلخ و شیرین که به قول خود آنیتا، از خاطرات منتشرنشدهاش و به قول خانوادهاش گفته میشود، نگاهی است که تا به حال دیده نشده به زندگی با رولینگ استونز.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ghostbusters: Frozen Empire

6.1   - IMDB

خانواده اسپنگلر به جایی که همه چیز شروع شد - آتشخانه نمادین شهر نیویورک - برمیگردند تا با Ghostbusters اصلی که یک آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری ایجاد کردهاند تا ارواح متلاشیکننده را به سطح بعدی ببرند. اما هنگامی که کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی را آزاد می کند، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروها بپیوندند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abigail

6.6   - IMDB

پس از اینکه گروهی از مجرمان بالقوه دختر بالرین 12 ساله یک شخصیت قدرتمند دنیای اموات را ربودند، تنها کاری که باید انجام دهند تا 50 میلیون دلار باج بگیرند این است که یک شبه دختر را تماشا کنند. در یک عمارت منزوی، اسیرکنندگان یک به یک شروع به کم شدن میکنند و با وحشت فزایندهای متوجه میشوند که بدون هیچ دختر بچه معمولی در داخل قفل شدهاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Billy & Molly: An Otter Love Story

8.1   - IMDB

از National Geographic و Silverback Films، Billy & Molly: An Otter Love Story داستانی دلگرم کننده از عشق بین سمور وحشی و مردی است که در جزایر دورافتاده اسکاتلند شتلند اتفاق می افتد.