لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 43 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Long Game

6.6   - IMDB

در یک تگزاس جدا شده، پنج نوجوان مکزیکی-آمریکایی از بازی در کلوپ کانتری که در آن کار میکردند، منع شدند. برخلاف همه شانسها، آنها تیم خود را تشکیل دادند، یک مسیر تک سوراخ در زمینها ساختند و قهرمانی تگزاس در سال 1957 را به دست آوردند. براساس داستانی واقعی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Something in the Water

4.1   - IMDB

پنج دوست دختر که دوباره در یک عروسی مقصد عجیب و غریب گرد هم می آیند، تصمیم می گیرند یک قایق کرایه کنند تا یک روز را در کنار هم در ساحل بهشتی بگذرانند. دوستی آنها زمانی در معرض آزمایش نهایی قرار می گیرد که خود را در آب های آزاد می بینند که برای زندگی خود با کوسه ها و مادر طبیعت می جنگند، زیرا آنها ناامیدانه برای زنده ماندن تلاش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Unfrosted

5.5   - IMDB

در زمانی که شیر و غلات بر صبحانه حکومت میکردند، یک جنگ شرکتی شدید بر سر یک شیرینی جدید انقلابی آغاز میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chief of Station

4.7   - IMDB

پس از فهمیدن اینکه مرگ همسرش تصادفی نبوده است، یک رئیس سابق ایستگاه سیا مجبور به بازگشت به دنیای اموات جاسوسی می شود و با یک دشمن متحد می شود تا توطئه ای را کشف کند که همه چیزهایی را که فکر می کرد می دانست به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم New Life

5.5   - IMDB

زنی مرموز در حال فرار، و تعمیرکار ماهری که برای آوردن او تعیین شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prom Dates

5.1   - IMDB

جس و هانا، که در 13 سالگی با یکدیگر پیمان بستند تا جشن بزرگ سالمندانی عالی داشته باشند. علیرغم تغییرات قریبالوقوعی که کالج در چهار سال آینده ایجاد خواهد کرد، این دو متعهد هستند که به پیمان امتحانی خود احترام بگذارند. اما تنها 24 ساعت مانده به رویداد بزرگ، وقتی آنها با هر یک از قرارهایشان از هم جدا می شوند، همه چیز به هم می ریزد. جس و هانا یک شب فرصت پیدا می کنند تا قرارهای جدیدی پیدا کنند و خیالات دوران راهنمایی خود را زندگی کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Garfield Movie

5.8   - IMDB

گارفیلد، گربه سرپوشیده معروف جهان که از دوشنبه متنفر است و لازانیا دوست دارد، در آستانه یک ماجراجویی وحشی در فضای باز است! گارفیلد و دوست سگش اودی پس از ملاقات غیرمنتظره ای با پدر گمشده اش - گربه خیابانی ژولیده ویک - مجبور می شوند از زندگی کاملاً نازک خود به ویک بپیوندند تا در یک دزدی خنده دار و پرمخاطب.

زیر‌نویس فارسی فیلم Flynn

4.7   - IMDB

"FLYNN" یک فیلم مستند است که باید تماشا کنید! این فیلم داستان ناگفته ژنرال مایکل فلین را فاش می کند، یک شخصیت عالی رتبه نظامی که قلب دستگاه اطلاعاتی ایالات متحده را به چالش کشید. به عمق قلب قدرت بپردازید، ماهیت حقیقت را زیر سوال ببرید و با نیروهایی که جهان ما را شکل می دهند مقابله کنید. این فیلم با مصاحبههای گیرا با حضور تاکر کارلسون، دوین نونز و خود ژنرال فلین، برنامههای پنهان و نبرد خارقالعاده یک صدای تنها در برابر ماشین درگیری دائمی را آشکار میکند.