لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 42 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Blackout

6.9   - IMDB

چارلی، هنرمند شهر کوچک، مردی شکنجهشده است که مشروبات الکلیاش با سوء ظن پنهانیاش مبنی بر اینکه ممکن است یک گرگینه باشد، محو میشود. او از کسانی که دوستشان دارد فاصله میگیرد و بیشتر در تنهایی فرو میرود، زیرا درخششهای خاطرهاش از اعمال وحشتناک شبانهاش خود را از طریق آثار هنریاش نشان میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Idea of You

6.4   - IMDB

سولن، مادر مجرد 40 ساله، عاشقانه غیرمنتظره ای را با هیز کمپبل 24 ساله، خواننده اصلی آگوست مون، داغ ترین گروه پسر روی کره زمین، آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hack Your Health: The Secrets of Your Gut

6.5   - IMDB

با این مستند ساده و آموزنده که نقش سلامت روده را در بهزیستی کلی ما ایفا می کند، به سیستم گوارش بپردازید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sayen: The Huntress

4   - IMDB

این مهیج پر اکشن، سفر ساین، زنی ماپوچی را دنبال میکند که از توطئه خطرناکی به رهبری یک شرکت بینالمللی که در حال نابودی سرزمین خانوادهاش و ویران کردن اکوسیستمهای محلی در سراسر شیلی است، کشف میکند و به عهده خودش میگذارد که این افراد را به دست عدالت بسپارد. میراث خانواده اش را نجات دهد

زیر‌نویس فارسی فیلم Curious Caterer: Foiled Plans

6.9   - IMDB

جشن قرون وسطایی گلدی بری در قلعه هاید با یک قتل قطع می شود. او با کارآگاه شولتز همکاری می کند تا قبل از اینکه قاتل دوباره حمله کند، معما را حل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم You Can Call Me Bill

7   - IMDB

کاپیتان کرک تی.جی. هوکر. دنی کرین. سر غول بزرگ. اسکندر کبیر. Henry V. Priceline’s Negotiator. اینها فقط تعداد انگشت شماری از ماسک های بی شماری است که ویلیام شاتنر در طول هفت دهه فوق العاده روی صحنه و جلوی دوربین بر سر گذاشته است. بیل (همانطور که ترجیح میدهد او را بخوانند)، که اکنون 91 سال دارد، یک بازیگر بیهمتا، مجری بینظیر، و یک گنجینه فرهنگی بینالمللی است، تجسم زنده خط کلاسیک او «جسورانه رفتن به جایی که هیچکس قبلاً نرفته است». به شکلی بیسابقه، تو میتوانی من را بیل صدا کنی، تمام نقابهایی را که او برای تجسم شخصیتهای بیشماری زده است، برمیدارد و مردی را که پشت همه آنها قرار دارد، آشکار میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Chef's Deadly Revenge

4.1   - IMDB

زنی به یک شهر جدید نقل مکان می کند و پس از فرار از یک رابطه خشونت آمیز، رستوران لذیذ خود را باز می کند. با این حال، او به زودی خود را در یک بازی مرگبار گربه و موش می بیند که هدف آزار مداوم یک مرد حسود قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Branching Out

7.3   - IMDB

برای کمک به ساختن یک شجره نامه، مادر مجرد آملیا پدر بیولوژیکی دخترش را ردیابی می کند. این سفر به سفر اعتماد، عشق و کشف معنای خانواده تبدیل می شود.