لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 41 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Power

5.9   - IMDB

به منظور حفظ نظم اجتماعی، پلیس در ایالات متحده در طول صدها سال گستره و مقیاس خود را افزایش داده است. اکنون، پلیس آمریکا یک کلمه را در بر می گیرد: قدرت.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

6.9   - IMDB

در سال 1940، وینستون چرچیل و یان فلمینگ یک سازمان جنگی مخفی را برای ارتش بریتانیا تشکیل دادند که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد و واحد عملیات سیاه مدرن را از طریق تکنیکهای جنگی غیرمتعارف و کاملاً «غیر جنتلمنانه» خود علیه نازیها نشان داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Challengers

7.3   - IMDB

تاشی، تنیسبازی که به مربیگری تبدیل شده بود، همسرش آرت را گرفته و او را به یک قهرمان گرند اسلم مشهور جهان تبدیل کرده است. برای اینکه او را از شکست های اخیرش خارج کند، او را برای یک رویداد "چلنجر" ثبت نام می کند - نزدیک به پایین ترین سطح مسابقات حرفه ای - جایی که او خود را در مقابل بهترین دوست سابقش و دوست پسر سابق تاشی می بیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mothers' Instinct

6.3   - IMDB

آلیس و سلین زن خانه دار بهترین دوستان و همسایه هایی هستند که به نظر می رسد همه چیز را دارند. با این حال، هنگامی که یک حادثه غم انگیز هماهنگی زندگی آنها را به هم می زند، احساس گناه، سوء ظن و پارانویا شروع به گشودن پیوند خواهرانه آنها می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Silence of the Prey

4   - IMDB

در تلاشی ناامیدکننده برای تضمین آینده ای برای فرزندش، یک مادر مهاجر غیرقانونی یک شغل سرایداری را انتخاب می کند. مرد مسن بی خبر از او، حقیقتی هولناک را پنهان می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Living with Leopards

7.4   - IMDB

یک گروه فیلمبرداری دو توله پلنگ را در حالی که سفری جذاب از دوران کودکی تا بزرگسالی را در این مستند طبیعت از نزدیک و شخصی انجام می دهند، دنبال می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cash Out

4.7   - IMDB

میسون، مغز متفکر جنایتکار، در شرف اجرای یک عمر است که معشوق و عضو اصلی خدمه او، دکر، تیم را از بین می برد و فاش می کند که او یک مامور مخفی اینترپل است. میسون که دلشکسته است فرار می کند و از زندگی جنایی بازنشسته می شود تا اینکه برادر کوچکترش شاون از لیگ خود خارج می شود و به تنهایی یک سرقت بزرگ از بانک را انجام می دهد. میسون چارهای ندارد جز اینکه به کمک بیاید، در حالی که اینترپل، دکر را به این امید میآورد که او را ناراحت کند. قبل از اینکه تیم های SWAT به بانک هجوم ببرند، میسون باید از تمام ابزار موجود در زرادخانه خود استفاده کند تا نه تنها با جایزه، بلکه از عشق زندگی خود نیز فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Food, Inc 2

6.7   - IMDB

رابرت کنر و ملیسا روبلدو، فیلمسازان، با مایکل پولان و اریک شلوسر، نویسندگان تحقیق، دوباره گرد هم می آیند تا نگاهی تازه به سیستم غذایی کارآمد و در عین حال آسیب پذیر ما بیندازند.