لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 40 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Irena's Vow

6.4   - IMDB

ایرنا گوت 19 ساله در خانه یک افسر نازی بسیار مورد احترام در لهستان وقتی متوجه می شود که محله یهودی نشین در شرف نابودی است، به خانه دار ارتقا می یابد. او که مصمم است به دوازده کارگر یهودی کمک کند، تصمیم می گیرد آنها را در امن ترین جایی که فکرش را می کند - زیرزمین خانه سرگرد آلمانی - پناه دهد. در طول هشت ماه آینده، ایرنا از شوخ طبعی، شوخ طبعی و شجاعت بسیار خود استفاده می کند تا دوستان خود را تا آنجا که ممکن است پنهان کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chasing Raine

2.3   - IMDB

دو سرباز نخبه؛ یک مادر و یک پدر با زمان رقابت می کنند تا دخترشان را از چنگ یک سندیکای بی رحم قاچاق کودکان نجات دهند، در حالی که در هزارتوی خائنانه از خطر و فریب حرکت می کنند. آنها باید با آسیبهای گذشتهشان مقابله کنند، در حالی که دنیای زیرین وحشیانهای را که در مخفیانه رشد میکند، در هم میکوبند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sasquatch Sunset

5.5   - IMDB

در جنگل های مه آلود آمریکای شمالی، خانواده ای از ساسکواتچ ها – احتمالاً آخرین نوع مرموز خود – سفری پوچ، حماسی، خنده دار و در نهایت تلخ را در طول یک سال آغاز می کنند. این غولهای پشمالو و نجیب برای بقا میجنگند، زیرا خود را در مسیر برخورد با دنیای همیشه در حال تغییر اطرافشان میبینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shamrock Spitfire

5.3   - IMDB

داستان خلبان جنگنده ایرلندی Brendan ‘Paddy’ Finucane، که در سن 21 سالگی، جوانترین فرمانده بال در نیروی هوایی سلطنتی و یکی از بزرگترین و مشهورترین خلبانان جنگنده آن در طول جنگ جهانی دوم شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Return to Reason: Four Films by Man Ray

7.2   - IMDB

غوطه ور شدن در دنیای سورئال و رویایی نقاش، عکاس و فیلمساز Man Ray (1890-1976)، یکی از پرکارترین هنرمندان تجسمی آمریکایی، از طریق چهار فیلم کوتاه خود که توسط موسیقی جوی SQÜRL زنده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Strangers: Chapter 1

4.7   - IMDB

پس از خراب شدن ماشینشان، یک زن و شوهر در حال رانندگی در کراس کانتری برای شروع یک زندگی جدید در شمال غربی اقیانوس آرام مجبور می شوند شب را در اجاره ای منزوی بگذرانند، جایی که از غروب تا صبح توسط سه غریبه نقابدار وحشت زده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم End of the Rope

4.5   - IMDB

هنگامی که یک دست مزدور جامعهپات، کل خانواده را به قتل میرساند، شهر شفر در داکوتای شمالی به پا میخیزد تا عدالت را در دستان خود بگیرد. بر اساس داستان واقعی پرونده بدنام چارلز بنن در سال 1931.

زیر‌نویس فارسی فیلم Thelma the Unicorn

5.8   - IMDB

تلما آرزو دارد یک تک شاخ پر زرق و برق باشد. سپس در لحظه ای نادر صورتی و پر زرق و برق از سرنوشت، آرزوی تلما محقق می شود. او به سرعت به یک ستاره بین المللی می رسد، اما با هزینه ای غیرمنتظره. پس از مدتی، تلما متوجه می شود که او مانند خود معمولی و بدون درخشش خود شادتر بوده است. بنابراین او شاخ خود را پایین می آورد، برق هایش را پاک می کند و به خانه برمی گردد، جایی که بهترین دوستش با در آغوش گرفتن منتظر اوست.