لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 39 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Stop in Yuma County

6.9   - IMDB

در حالی که منتظر کامیون سوخت بعدی در یک ایستگاه استراحت در آریزونا است، یک فروشنده جوان چاقو در حال سفر با ورود دو سارق بانکی که به طور مشابه سرگردان هستند، بدون هیچ تردیدی در مورد استفاده از ظلم یا سرما، در یک موقعیت گروگان گیری قرار می گیرد. فولاد سخت - برای محافظت از ثروت خون آلود و بد زاده خود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lazareth

4.2   - IMDB

لی از خواهرزاده های یتیمش ایموگن و میو از دنیایی که خود ویرانگر است محافظت می کند و آنها را در انزوا بزرگ می کند تا زمانی که یک فرد خارجی موجودیت صلح آمیز آنها را تهدید کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bloodline Killer

4.2   - IMDB

مویرا کول تلاش می کند تا زندگی ویران شده خود را پس از قتل خانواده اش به دست پسر عموی دیوانه و وسواسی خود بازسازی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Image of You

4.5   - IMDB

دوقلوهای همسان آنا و زوئی، پیوندشان را بر سر عشق جدید آنا، نیک، آزمایش می کنند. در حالی که آنا قابل اعتماد سر به زیر است، خواهر شکاک او زوئی شبکه ای از فریب را حس می کند. اما در حالی که Zoe به دنبال حقیقت است، همه آنها وارد یک بازی خطرناک می شوند که صداقت می تواند کشنده باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Uncropped

7.7   - IMDB

آلفرد هیچکاک. محمد علی. مریل استریپ LL Cool J. James Hamilton همه آنها را اسیر کرده است. در Uncropped، یک عکاس افسانهای Village Voice داستانهای پشت تصاویر نمادین گرفتهشده در طول پنج دهه فعالیت حرفهای را بازگو میکند. وقایع نگاری تصویری از شهر نیویورک و پنجره ای به دوران اوج رسانه های چاپی جایگزین. اجرایی تهیه شده توسط وس اندرسون.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nikki Glaser: Someday You'll Die

6.7   - IMDB

نیکی گلیزر به این موضوع می پردازد که چرا بچه نمی خواهد، واقعیت های خشن پیریو نقشه های مرگش - همه در سبک خنده دار، بی معذرت و بی رحمانه صادقانه او و نشان می دهد که چرا او یکی از بامزه ترین و بامزه ترین هاست. کمدین های بی باک امروز

زیر‌نویس فارسی فیلم Hit Man

7   - IMDB

یک پروفسور ملایم که به عنوان یک قاتل قراردادی جعلی مهتاب میزند، وقتی عاشق مشتری میشود، یک واکنش زنجیرهای از دردسر ایجاد میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sting

5.7   - IMDB

شارلوت 12 ساله پس از بزرگ کردن یک عنکبوت با استعداد در مخفیانه، باید با حقیقت حیوان خانگی خود روبرو شود و برای بقای خانواده اش مبارزه کند.