لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 38 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Colors of Evil: Red

6.3   - IMDB

وقتی جسد دختری در ساحلی در تریسیتی لهستان پیدا میشود، یک دادستان با مادر قربانی در جستجوی پرشور حقیقت همکاری میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Die Hart 2: Die Harter

4.2   - IMDB

کوین هارت بازیگر/کمدین یک فیلم اکشن مبتکرانه با صحنههای غیرمنتظره و غیرمنتظره را برنامهریزی میکند تا میراث خود را به عنوان بهترین صحنه تثبیت کند. با این حال، یک نقطه کور باعث می شود که او قربانی یک نقشه انتقام جویانه از گذشته خود شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kiss the Future

7.6   - IMDB

کاوشی در مورد خطرات ناسیونالیسم و ​​نقش هنر به عنوان سلاح مقاومت و فعالیت در طول محاصره سارایوو در دهه 1990 در طول جنگ بوسنی. کاوش کنید که چگونه هنر و موسیقی امید را حفظ کرد، تا حدی به لطف انساندوستان و گروه U2.

زیر‌نویس فارسی فیلم Breathe

3.8   - IMDB

عرضه هوا در آینده نزدیک کمیاب است و هنگامی که دو غریبه ناامید برای یافتن یک پناهگاه اکسیژن وارد میشوند، مادر و دختری را مجبور میکند تا برای بقا مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Darkness of Man

4.4   - IMDB

راسل هچ، یک عامل اینترپل که نقش پدری را برای جیدن، پسر یک خبرچین که در یک حمله معمول کشته شده است، بر عهده می گیرد. سالها بعد، هچ خود را میبیند که از جیدن و عمویش در برابر گروهی از باندهای بیرحم در یک جنگ تمام عیار محافظت میکند، و برای محافظت از جیدن و مبارزه با هر کسی که سر راه او قرار میگیرد، از هیچ کاری کوتاه نمیآید. از جمله متحدان فرضی با برنامه های پنهان و اهداف پلید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Roast of Tom Brady

7.3   - IMDB

زمانی که ستارگان ورزش و کمدی برای کباب کردن بهترین کوارتربک NFL در تمام دوران با هم متحد شوند، تام بردی بهترین ها را دریافت خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم I Saw the TV Glow

6.1   - IMDB

اوون نوجوان فقط در تلاش است تا زندگی در حومه شهر را پشت سر بگذارد که همکلاسی اش او را با یک برنامه تلویزیونی مرموز در اواخر شب آشنا می کند - تصویری از یک دنیای ماوراء طبیعی در زیر دنیای خودشان. در درخشش رنگ پریده تلویزیون، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به ترک خوردن می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes

7.2   - IMDB

چندین نسل در آینده پس از سلطنت سزار، میمون ها اکنون گونه غالب هستند و به طور هماهنگ زندگی می کنند در حالی که انسان ها به زندگی در سایه ها تنزل یافته اند. در حالی که یک رهبر میمون ظالم جدید امپراتوری خود را می سازد، یک میمون جوان سفری دلخراش را انجام می دهد که باعث می شود همه چیزهایی را که در مورد گذشته می دانسته زیر سوال ببرد و انتخاب هایی انجام دهد که آینده ای را برای میمون ها و انسان ها مشخص می کند.