لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 37 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Atlas

5.6   - IMDB

یک تحلیلگر باهوش مبارزه با تروریسم با بی اعتمادی عمیق به هوش مصنوعی متوجه میشود که وقتی مأموریت دستگیری یک ربات مرتد به اشتباه انجام میشود، ممکن است این تنها امید او باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dead Wrong

3.7   - IMDB

یک خودشیفته نقشه ای برای ثروتمند شدن سریع می سازد که یک واکنش زنجیره ای خشونت آمیز را برانگیخته و زندگی اطرافیانش را تحت الشعاع قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The First Omen

6.5   - IMDB

هنگامی که یک زن جوان آمریکایی به رم فرستاده می شود تا زندگی خدمت به کلیسا را ​​آغاز کند، با تاریکی روبرو می شود که باعث می شود ایمان خود را زیر سوال ببرد و توطئه وحشتناکی را کشف می کند که امیدوار است باعث تولد شیطان تجسم شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tarot

4.8   - IMDB

وقتی گروهی از دوستان بی پروا قانون مقدس خواندن تاروت را زیر پا می گذارند، ناآگاهانه شیطانی ناگفتنی را که در کارت های نفرین شده به دام افتاده رها می کنند. آنها یکی یکی با سرنوشت روبرو می شوند و در نهایت به مسابقه ای با مرگ می رسند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Not Another Church Movie

2.3   - IMDB

به تیلور فری از طرف خود خدا مأموریت داده شده است: داستان های خانواده اش را تعریف کند و جامعه خود را الهام بخشد. چیزی که او نمی داند این است که شیطان برای خودش برنامه هایی دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Legend of Catclaws Mountain

5.3   - IMDB

میندی آنجل را به فرزندی قبول میکند، اسبی با روحیه بالا که طبق افسانه صاحبش را به طلای پنهان در کوههای مجاور میبرد. هنگامی که آنجل توسط یک گنج یاب دیوانه ربوده می شود، میندی و دوستان مدرسه اش به تپه ها می روند تا پونی را نجات دهند و طلای گم شده را شکار کنند. اما میندی با مردی کوهستانی آشنا میشود که به او هشدار میدهد که گنج بخشی از یک نفرین باستانی است - اگر طلا را بردارند، جنگل زیبا را نابود خواهند کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم MoviePass, MovieCrash

6.7   - IMDB

MoviePass رویای عاشقان سینما بود و دسترسی به بلیط های سینما را با نرخ تخفیفی ارائه می داد. اما تنها در عرض هشت سال، این سرویس از سریع ترین سرویس اشتراکی در حال رشد از زمان Spotify به ورشکستگی کامل تبدیل شد. این مستند مأموریت رویایی بنیانگذارانش، موفقیت چشمگیر اولیه آن به عنوان یک مدل نوآورانه فروش بلیت فیلم و سقوط سریع آن ناشی از سوءمدیریت و طمع شرکت ها را شرح می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bionic

4.2   - IMDB

وقتی پیشرفت رباتیک ورزشکاران پارالمپیک را به ستاره های جدید ورزشی تبدیل می کند، ماریا رویای رقابت با خواهرش را در سر می پروراند. برای آن، او باید وارد دنیای جنایت و خشونت شود.