لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 36 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم A Most Atrocious Thing

4   - IMDB

آه گوزن! یک فرار آخر هفته زمانی مرگبار می شود که خون بد گروهی از دوستان را علیه یکدیگر قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Red vs Blue: Restoration

6.5   - IMDB

هنگامی که بزرگترین شرور جهان در یک شکل جدید وحشتناک باز می گردد، دشمنان قدیمی، قرمزها و آبی های Blood Gulch، باید اختلافات خود را کنار بگذارند تا کهکشان را برای آخرین بار نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gaga Chromatica Ball

8.2   - IMDB

لیدی گاگا در مقابل جمعیتی 52000 نفری که به فروش رسیده بود، در طول تور کروماتیکا بال خود در سال 2022، در استادیوم داجر لس آنجلس، اجرای حرفه ای را ارائه می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Blue Angels

7.3   - IMDB

کهنه سربازان و جدیدترین کلاس اسکادران پرواز نیروی دریایی و تفنگداران دریایی را در حالی که تمرینات شدیدی را پشت سر می گذارند و وارد فصلی از هنرهای هوایی شگفت انگیز می شوند، دنبال کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم South Park: The End of Obesity

7.2   - IMDB

ظهور داروهای کاهش وزن جدید تأثیر زیادی بر همه ساکنان پارک جنوبی دارد. وقتی کارتمن از دسترسی به داروی تغییر دهنده زندگی محروم می شود، بچه ها وارد عمل می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم You Can't Run Forever

4.4   - IMDB

دختر نوجوانی که به دلیل یک رویداد غم انگیز از گذشته خود از اضطراب رنج می برد، خود را در جنگل توسط یک جامعه شناس در یک جنایت قتل عام شکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Civil War

7.2   - IMDB

در آینده ای نزدیک، گروهی از روزنامه نگاران جنگ تلاش می کنند تا در حالی که حقیقت را گزارش می کنند، زنده بمانند، زیرا ایالات متحده در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Listener

5.5   - IMDB

بث یک داوطلب خط کمک است – بخشی از ارتش کوچکی که هر شب در سرتاسر آمریکا با تلفن تماس می گیرد و از همه نوع افرادی که احساس تنهایی، شکستگی و ناامیدی می کنند تماس می گیرد. در طول سال گذشته جزر و مد به یک سونامی تبدیل شده است. همانطور که بث شیفت خود را پشت سر می گذارد، مخاطرات افزایش می یابد: آیا این همان شبی است که او کسی را از دست می دهد؟ نجات کسی؟ در نهایت، داستان خود بث آشکار می شود و دلیل این کار را آشکار می کند. در تمام طول مدت ما با او می مانیم: گوش دادن، دلداری دادن، ارتباط برقرار کردن - وصله کردن جهان به هم، یک بخیه در یک زمان.