لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 35 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Boy Kills World

6.4   - IMDB

هنگامی که خانواده او به قتل می رسند، یک ناشنوا به نام پسر به جنگل می گریزد و توسط یک شمن مرموز آموزش می بیند تا تخیل کودکانه خود را سرکوب کند و تبدیل به ابزاری برای مرگ شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seize Them!

5   - IMDB

یک ملکه متکبر پس از سرنگون شدن توسط یک انقلابی کاریزماتیک در سرزمین خود فراری می شود و باید با سختی و خطر روبرو شود که او برای به دست آوردن تاج و تخت خود به سفری سفر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stress Positions

4.7   - IMDB

تری گون در حالی که از برادرزادهاش - یک مدل 19 ساله اهل مراکش به نام باهلول - مراقبت میکند - قرنطینه سختی را در سنگ قهوهای بروکلین شوهر سابقش نگه میدارد. متأسفانه برای تری، همه در زندگی او می خواهند با این مدل آشنا شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Tell Mom the Babysitter's Dead

6.3   - IMDB

برنامه های تانیا هفده ساله برای تابستانی بی دغدغه زمانی از مسیر خارج می شود که مادر پر استرس او برای یک استراحتگاه سلامتی به راه می افتد و تانیا و سه خواهر و برادرش را به سرپرستی یک پرستار بچه قلابدار (و نژادپرست) پیر می گذارد. مرگ ناگهانی پرستار بچه باعث میشود که بچهها پول نقد نداشته باشند و تمایلی به بیرون کشیدن زودهنگام مادر از R&R مورد نیاز او نداشته باشند، بنابراین تانیا مجبور میشود شغلی پیدا کند. او که به عنوان یک بزرگسال ظاهر می شود، به عنوان دستیار اجرایی در یک شرکت مد شرکت می کند و یک شبه وارد دنیای بزرگسالی و فرزندپروری می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Teddiscare

2.9   - IMDB

یک فیلم جهش یافته قاتل خرس عروسکی از مارک پولونیا.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beach Boys

7.1   - IMDB

جشنی از گروه افسانهای که موسیقی پاپ را متحول کرد، و صدای نمادین و هماهنگی که آنها ایجاد کردند و رویای کالیفرنیا را به تصویر کشید و طرفداران را برای نسلها و نسلهای آینده مجذوب خود کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Light

3.3   - IMDB

بازماندگان یک کشتی حملونقل بین ستارهای به هم میپیوندند تا با میزبانان هیولا در سیارهای که اکنون در آن قرار دارند، مبارزه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Carol Doda Topless at the Condor

7   - IMDB

در یک شب سرنوشتساز در سانفرانسیسکو در اوایل دهه 60، کارول دودا، مجری کلوپ شبانه Condor، با یک پیانوی شناور، برهنه به روی صحنه پایین آمد. اخبار به سرعت پخش شد و موجی از جنجال و شادی را به راه انداخت و به زودی حملاتی را دنبال کرد. حتی یک محاکمه برای سلبریتی جدید وجود داشت. شوخ طبعی و کاریزمای دودا او را به یک حس فوری از صحنه باشگاه شبانه تبدیل کرد: زنی قدرتمند که کنترل کامل را در دست دارد. یا اینطور به نظر می رسید.