لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 34 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Protecting Paradise: The Story of Niue

6.5   - IMDB

این مستند رهبران و اعضای جامعه از کشور جزیره ای گرمسیری اقیانوس آرام را دنبال می کند که در حال ایجاد تغییرات جسورانه برای حرکت دادن سوزن در حفاظت دریایی هستند. نیو با جمعیتی کمتر از 2000 نفر و ذخیرهگاه دریایی که 40 درصد از آبهای آن را پوشش میدهد، راههایی را نشان داده است که دانش سنتی و علم معاصر میتوانند در هماهنگی به نفع مردم و کره زمین زندگی کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tipline Mysteries: Dial 1 for Murder

6.8   - IMDB

مدی مور دربانی در هتلی در دیترویت، میشیگان است که در دتریوت فری پرس در دپارتمان خط خود مهتابی می کند. بیشتر شبها، تماسها از دیدن بیگانگان گرفته تا گربههای گمشده برقرار میشود. با این حال، یک شب مدی یک اخطار مرموز تماس برای سرقت جواهرات دریافت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم An Angry Boy

4.2   - IMDB

اوون که در کودکی از یک فرقه سادیستی فرار کرده بود، باید با گذشتهاش روبرو شود، زیرا شکنجهگرانش وارد زندگی جدیدش میشوند. این بار برای کسی گریزی نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Faith

6.6   - IMDB

در 6 ژانویه 2021، آمریکایی ها شاهد حمله ای بدون سابقه در تاریخ ما به ساختمان کنگره آمریکا بودند. شبهنظامیان مسلح و پیروان QAnon خبرساز شدند، اما در میان آنها دریایی از صلیبها و پرچمهای مسیحی، تسبیحها و تابلوهای «عیسی نجات میدهد» وجود داشت. انگیزه بسیاری از مسیحیان برای شرکت در این حمله خشونت آمیز چیست؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Savoring Paris

7   - IMDB

الا که از زندگی خود سرخورده شده است، سفری روحی را به پاریس آغاز می کند، جایی که عشق، کشف خود و پنیر را در میان پس زمینه مسحور کننده شهر عشق دنبال می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wild Eyed and Wicked

3.5   - IMDB

لیلی پیرس از جن زده شدن بیمار است. او تصمیم می گیرد دوباره با پدرش که یک استاد تاریخ بی آبرو است، ارتباط برقرار کند و یاد بگیرد که چگونه از زمانی که شوالیه های زره ​​پوش سوار شده و هیولاهایشان را تا سرحد مرگ دوئل می کنند، از پولاد و تیغه استفاده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Everything Puppies

5.8   - IMDB

یک کارآفرین و مخترع متعهد که به دنبال بزرگ کردن آن است و اسباببازیها و خوراکیهای نوآورانه برای سگ ایجاد میکند، با حمایت یک مشتری خوشتیپ به موفقیت دست مییابد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Fall Guy

7   - IMDB

بدلکار کلت سیورز، تازه از یک تصادف تقریباً پایاندهنده حرفهای، باید یک ستاره سینمای گمشده را ردیابی کند، یک توطئه را حل کند و سعی کند عشق زندگی او را در حالی که هنوز کار روزانهاش را انجام میدهد، به دست آورد.