لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 32 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Avram Iancu Împotriva imperiului

6.2   - IMDB

انقلاب 1848 ملت های اروپایی را بیدار کرد. در ترانسیلوانیا، رومانیایی‌ها در اطراف اورام ایانکو، وکیل 24 ساله‌ای جمع می‌شوند که به رهبری نظامی تبدیل می‌شود که مقاومت مسلحانه را رهبری می‌کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

7.8   - IMDB

همانطور که جهان سقوط کرد، Furiosa جوان از محل سبز بسیاری از مادران ربوده می شود و به دست یک هورد بزرگ دوچرخه سوار به رهبری Warlord Dementus می افتد. در حال گشت و گذار در سرزمین بایر، با قلعه ای روبرو می شوند که توسط The Immortan Joe ریاست آن برپا می شود. در حالی که دو ستمگر برای تسلط می جنگند، Furiosa باید از آزمایشات زیادی جان سالم به در ببرد، زیرا او وسایلی را برای یافتن راه خانه خود جمع می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder in a Teacup

6.6   - IMDB

زمانی که اعضای یک نیروی کار به شدت مریض شدند، مردم محلی بر این باور بودند که یک ویروس منطقه را فرا گرفته است، اما پس از مرگ دو مرد مشخص شد که تنها ناخالصی آن یک مسموم کننده سریالی با گذشته سمی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Real Red Tails

6.5   - IMDB

مستند بازیابی هواپیمای سرنگون شده Tuskegee Airman در جنگ جهانی دوم در دریاچه هورون و کشف رمز و راز 80 ساله آن از طریق باستان شناسی زیر آب، گزارش های دست اول و فیلم های غرق شده.

زیر‌نویس فارسی فیلم How to Rob a Bank

6.6   - IMDB

در این مستند جنایی واقعی، یک شورشی کاریزماتیک در سیاتل دهه 1990، رشته بیسابقهای از سرقتهای بانکی را مستقیماً از سینما بیرون میکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Boys: Ride or Die

7   - IMDB

پس از اینکه کاپیتان سابقشان در قاب قرار می گیرد، لوری و برنت سعی می کنند نام او را پاک کنند، اما در نهایت خودشان فرار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Am I OK?

6.1   - IMDB

لوسی و جین در بیشتر عمر خود بهترین دوستان بوده اند و فکر می کنند همه چیز را در مورد یکدیگر می دانند. اما وقتی جین اعلام میکند که به لندن نقل مکان میکند، لوسی یک راز دیرینه را فاش میکند. همانطور که جین تلاش می کند به لوسی کمک کند، دوستی آنها به آشوب کشیده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shadow Land

3.4   - IMDB

رابرت وین رایت، رئیس جمهور سابق، که توسط کابوس های بی امان پیشگویی می کند، روانپزشک گذشته خود را به محل اقامتش در ایالت فرا می خواند، که متوجه می شود این تهدید ممکن است واقعی تر از تصور باشد.