لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 31 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Poolman

4.1   - IMDB

دارن بارنمن، یک خوشبین تزلزل ناپذیر و بومی آنجلنو، روزهای خود را به مراقبت از استخر بلوک آپارتمانی تیکی تاهیتی می گذراند و می جنگد تا زادگاهش را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gasoline Rainbow

6.2   - IMDB

پنج نوجوان اهل اورگان در حالی که دبیرستان در پشت صحنه است، آخرین ماجراجویی را آغاز می کنند. با انباشتن یک ون با چراغ عقب شکسته، مأموریت آنها آنها را به مکانی می برد که هرگز نبوده اند - ساحل اقیانوس آرام، پانصد مایل دورتر. طرح آنها به طور کامل: "لعنت به آن."

زیر‌نویس فارسی فیلم The Feeling That the Time for Doing Something Has Passed

5.7   - IMDB

یک جوان بروکلینیتی که از نظر عاطفی جدا شده، روزها و شبهای بینظیر را میگذراند. به نظر نمیرسد که او با یک خانواده مسنتر بیعلاقه خفیف، و نه شغل شرکتی غیرقابل توصیفش، رضایت او را به همراه داشته باشد، و رابطهاش با والدین ناخوشایند نیویورکیاش فقط چرخه خستهکننده روتین او را ترکیب میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ezra

6.6   - IMDB

مکس برنال یک کمدین استندآپ است که با پدرش زندگی میکند و در تلاش است تا با همسر سابقش ازرا، پسر اوتیسمی خود را پدر و مادر کند. مکس و ازرا وقتی مجبور می شوند با تصمیمات دشوار در مورد آینده پسرشان روبرو شوند، یک سفر جاده ای را آغاز می کنند که تأثیری متعالی بر زندگی هر دوی آنها دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cinderella's Revenge

3.5   - IMDB

سیندرلا با کمک مادرخوانده پری خود از دست نامادری شریر خود رهایی پیدا می کند. فقط این بار، آنها نقشه انتقام خونین را اجرا می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paradox Effect

5   - IMDB

یک زن بیگناه مجبور می شود با یک پادشاه خطرناک روبرو شود که دختر خردسالش را ربوده و او را برای باج نگه می دارد. او با یک مامور فاسد اینترپل، که پسرش نیز گروگان است، همکاری می کند تا جنایتکاران مختلف را از بین ببرد تا برای نجات فرزندانشان باج بدهند. آنها با هم یک ساعت فرصت دارند تا خانواده های خود را از خشم گنده نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Single Black Female 2: Simone's Revenge

4.8   - IMDB

سه سال پس از فرار از چنگال قاتل خواهر ناتنیاش سیمون، مونیکا به عنوان مجری برنامه تلویزیونی تحقیقاتی شماره 1 شهر در سیاتل آماده است تا شروعی تازه داشته باشد. با بهترین دوستش Bebe در کنار او و یک علاقه جدید عاشقانه، همه چیز برای مونیکا خوب است. سیمون که مخفیانه به سلامتی خود بازگشته و از فراموشی رنج میبرد، در حال ساختن زندگی جدیدی است که با مونیکا در تلویزیون روبرو میشود و خاطراتش به سرعت بازمیگردند، که منجر به یک ملاقات سرنوشتساز بین خواهران میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Murder of Sandra Rivett

6.6   - IMDB

در حالی که شکار لرد لوکان به مدت نیم قرن بر رسانه ها غالب شده است، نام قربانی، ساندرا ریوت، فراموش شده است.