لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 29 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Handling the Undead

5.6   - IMDB

در یک روز تابستانی غیرطبیعی در اسلو، میدان الکتریکی عجیبی شهر را احاطه کرده است، در حالی که میگرن جمعی در شهر پخش می شود و تازه فوت شده از مرگ بیدار می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم I Used to Be Funny

6.6   - IMDB

سم یک کمدین استندآپ جوان است که با اختلال استرس پس از سانحه دست و پنجه نرم می کند و در حال بررسی این است که آیا به جست و جوی بروک، دختر گمشده ای که از پرستارش می رفت بپیوندد یا نه.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Grown Now

7.1   - IMDB

بهترین دوستان مالیک و اریک، شادی ها و سختی های بزرگ شدن را در مجتمع مسکونی عمومی کابرینی-گرین در سال 1992 در شیکاگو کشف می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sintern

5.4   - IMDB

زن جوانی که مشتاق انتقام است، به عنوان کارآموز در یک کلیسای بزرگ مشغول به کار می شود تا یک کشیش فاسد را با اسرار تاریک افشا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Killer Body Count

5.1   - IMDB

کامی که توسط پدر مؤمنش با یک معتاد اشتباه گرفته می شود، به یک مرکز توانبخشی منزوی فرستاده می شود. اما زمانی که یک قاتل شروع به شکار نوجوانان می کند، کامی متوجه می شود که بقا و استقلال او به گونه ای در هم تنیده شده اند که او هرگز نمی تواند تصور کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم What Happens in Miami

6.3   - IMDB

تعطیلات بهاری برای گروهی از بهترین دوستان زمانی که یکی از دوستانشان ناپدید می شود و آنها مظنون اصلی هستند در بهشت ​​تبدیل به دردسر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Billion Dollar Bluff

4.6   - IMDB

هنگامی که یک اینفلوئنسر محبوب ربوده می شود و برای باج گیری بازداشت می شود، با کمک به تبهکاران برای سرقت عمارت های مجلل، توجه رسانه ها را به خود جلب می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Here to Climb

6.2   - IMDB

کوهنورد حرفه ای ساشا دی جیولیان را دنبال کنید تا او از یک کودک نابغه به یک کوهنورد ورزشی قهرمان تبدیل شود و در نهایت با بردن استعدادهایش به بزرگترین دیوارهای روی کره زمین با یک سری از صعودهای جسورانه و برای اولین بار زن، نشان خود را نشان دهد. ساشا در مواجهه با موانع جسمی و روحی، مسیر خود را در ورزشی ترسیم میکند که مسیری در آن وجود نداشت و باعث میشود اشتیاق او به یک حرفه قابل دوام تبدیل شود.