لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 28 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Inside Out 2

8   - IMDB

مقر ذهنی نوجوان رایلی در حال تخریب ناگهانی است تا جایی برای چیزی کاملاً غیرمنتظره باز کند: احساسات جدید! شادی، غم، خشم، ترس و انزجار، که مدتهاست یک عملیات موفقیتآمیز را انجام دادهاند، مطمئن نیستند که وقتی اضطراب ظاهر میشود چه احساسی داشته باشند. و به نظر می رسد که او تنها نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Look to the Light

3.6   - IMDB

تلاش یک ستاره واقعی واقعیت مشتاق برای شهرت با عشق واقعی برخورد می کند و او را در مسیر نابودی هدایت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Eureka

6.3   - IMDB

یک گاوچران در جستجوی دخترش به دهکده ای می رسد، یک پلیس زن بومی متخلفان مختلف را در منظره ای برفی دستگیر می کند، در حالی که خواهرزاده او که یک مربی بسکتبال است، برای سفری سرنوشت ساز با پدربزرگش متحد می شود که آینده او را شکل خواهد داد، پرنده ای در زمان پرواز می کند. و فضا و شروع به ورود به ذهن و رویاهای یک قبیله بومی در جنگل آمازون می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Immaculate

5.8   - IMDB

سیسیلیا، یک راهبه آمریکایی با ایمان مذهبی، سفر جدیدی را در صومعه ای دورافتاده در حومه زیبای ایتالیا آغاز می کند. استقبال گرم سیسیلیا به سرعت تبدیل به یک کابوس می شود زیرا مشخص می شود که خانه جدید او راز شوم و وحشت های غیرقابل بیانی را در خود جای داده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Command Redemption

5.2   - IMDB

هنگامی که یک اندروید سرکش فرماندهی یک سفینه فضایی را بر عهده می گیرد، این وظیفه یک کاپیتان مرتد و خدمه اوست که از انجام یک ماموریت مرموز توسط ربات جلوگیری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Too Old for Fairy Tales 2

4.8   - IMDB

سه گیمر مورد علاقه شما بازگشته است! این بار والدک، استازک و دلفینا تابستانی پر از ماجراجویی را در کوه های تاترا سپری خواهند کرد. در طول سفر، والدک به طور تصادفی متوجه میشود که پدرش - مردی که از مادرش خیلی درباره او شنیده است، شخصی که مدتها پیش خانوادهاش را ترک کرده است - در همان نزدیکی زندگی میکند. پسر مصمم است او را پیدا کند و از او درباره دلایل تصمیمش بپرسد. همراه با استاشک، زیر پوشش شب، عازم مأموریت خود شدند. با این حال، خطرات مسیر کوهستانی در مقایسه با آنچه دلفینا باید انجام دهد، چیزی نیست. این نوجوان خلاق باید حقیقت ناپدید شدن پسرها را از خاله، مادر والدک و ... شریک جدیدش پنهان کند. این ماموریت مخفی چه تاثیری بر زندگی همه شخصیت ها خواهد داشت؟ آیا والدک پاسخی برای سؤالاتی خواهد یافت که او را آزار می دهد و اقدامات پدرش را درک می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Hannah Einbinder: Everything Must Go

6.2   - IMDB

هانا اینبیندر، ستاره هک، در اولین استندآپ ویژه خود، بینندگان را به یک سواری هیجان انگیز روانگردان از داستان سرایی، شخصیت ها، جوک ها و موارد دیگر می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم IF

6.6   - IMDB

دختری متوجه میشود که میتواند دوستان خیالی همه را ببیند و وارد یک ماجراجویی جادویی میشود تا IFهای فراموششده را دوباره با بچههایشان مرتبط کند.