لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 24 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Dragonkeeper

5.6   - IMDB

داستان در هان امپراتوری چین می گذرد و ماجراهای دختر برده شده پینگ با اژدهای باستانی لانگ دانزی را دنبال می کند. اژدهاها از پادشاهی تبعید شده بودند. پینگ، یک یتیم، یکی از آخرین تخم های اژدها را پیدا می کند. نگهبانان قصر، پینگ را مجبور به فرار می کنند تا تخم اژدها را به اقیانوس بازگرداند و همه اژدها را از انقراض نجات دهد. پینگ متوجه می شود که او یک اژدهادار واقعی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Latency

4.1   - IMDB

وقتی گیمر حرفهای هانا، که از آگورافوبیا حاد رنج میبرد، تجهیزات جدیدی دریافت میکند که بازی او را تقویت میکند، شروع به تعجب میکند که آیا این گیمر ذهن او را میخواند یا آن را کنترل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bag of Lies

3.9   - IMDB

مت ناامید برای نجات همسرش که در حال مرگ است، به کیف، یک یادگار باستانی با جادوی تاریک روی می آورد. درمان نیاز به یک آیین سرد و قوانین سختگیرانه دارد. با بهبودی همسرش، عقل مت از بین می رود و با عواقب وحشتناکی روبرو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tyler Perry's Divorce in the Black

4.5   - IMDB

آوا، یک جوان حرفهای بانک، وقتی شوهرش دالاس ازدواجی را رها میکند که مصمم است برای آن بجنگد تا زمانی که سرنوشت مداخله کند، فاش شود و کارهای شریرانه دالاس که ازدواج آنها را به نابودی کشانده است، و روزی روزگاری سرنوشت آوا را برای دوست داشتن واقعیاش خراب کرد، ویران میشود. هم روح

زیر‌نویس فارسی فیلم Protocol-7

4.6   - IMDB

با پسرفت فاجعه بار پسر خوانده اش، لکسی، یک وکیل شهر کوچک، با واقعیت کلاهبرداری شرکتی در بالاترین سطح مواجه می شود. آیا او یک شرکت بزرگ را در این داستان واقعی افشاگر مسئول خواهد دانست؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Agent Recon

2.4   - IMDB

یک گروه عملیات مخفی نظامی یک اختلال انرژی اسرارآمیز را در یک پایگاه مخفی در نیومکزیکو که مظنون به آزمایش فناوری بیگانه است، ردیابی می کند. هنگامی که به آنجا می آیند، تیم با موجودی ناشناخته با قدرت و سرعت فوق العاده و توانایی کنترل ارتشی از جنگجویان بی فکر مواجه می شود. این سه نفر باید از طریق انبوهی غیرقابل توقف بجنگند تا از مرگ بشریت جلوگیری کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Family Practice Mysteries: Coming Home

6.8   - IMDB

یک جراح سابق ارتش به زادگاهش نقل مکان می کند و به پزشکان خانواده می پیوندد، اما زمانی که او به حل مرگ مرموز یک بیمار کشیده می شود، زندگی آرام او به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم No Time to Spy: A Loud House Movie

6.5   - IMDB

لینکلن و لودز از استقبال از گرن گران جدیدشان، میرتل، در خانواده با جشن عروسی گرمسیری خوشحال هستند. اما جشن ها با ظاهر شدن یک دشمن قدیمی از گذشته مامور مخفی Myrtle در جزیره کوتاه می شود.