لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 22 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم This Closeness

6.4   - IMDB

تنش ها زمانی افزایش می یابد که یک زن و شوهر در خانه یک میزبان منزوی می مانند و هر سه وارد یک نبرد صمیمی برای به دست آوردن و بازپس گیری قلمرو می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Radioactive: The Women of Three Mile Island

7.8   - IMDB

در این مستند مهیج، زنان تسلیمناپذیر علیه صنعت هستهای مبارزه میکنند تا یکی از بزرگترین سرپوشها در تاریخ ایالات متحده را افشا کنند: فروپاشی جزیره سه مایل در سال 1979 و عواقب آن. این فیلم داستانهای ناگفتهای از چهار خانهدار بیباک را نشان میدهد که پروندهشان را به دادگاه عالی میبرند، و یک روزنامهنگار زن جوان که در آتش متقابل رادیواکتیو گرفتار شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Cadet

4.9   - IMDB

تیفانی «رکس» سیمپسون همیشه آرزوی رفتن به فضا را داشته است و برنامه «دکتری» او او را در برنامه آموزشی فوق رقابتی فضانوردان ناسا قرار می دهد. آیا این دختر فلوریدا در بالای سر خود می تواند به هوش، هوش و اراده سریع خود برای گذراندن دوره آموزشی و ورود به کیهان قبل از اینکه پوشش خود را باز کند تکیه کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Hate to Love: Nickelback

6.9   - IMDB

نیکل بک یکی از موفق ترین بازیگران تاریخ موسیقی است - آنها همچنین شماره یک گروهی هستند که دوست دارند از آنها متنفر باشند. این پرتره صمیمی به بررسی حرفه ای ترن هوایی ورزشگاه های کانادایی می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Real Bros of Simi Valley: The Movie

7.1   - IMDB

با نزدیک شدن به گردهمایی 10 ساله دبیرستان، زاندر و تیمش سفری را آغاز می کنند تا در زمان خود به بدترین نسخه خود تبدیل شوند تا به همه همکلاسی های قدیمی خود توجه کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Firebrand

6.2   - IMDB

کاترین پار، ششمین همسر پادشاه هنری هشتم، در حالی که ظالم در خارج از کشور نبرد می کند، نایب السلطنه می شود. هنگامی که پادشاه، به طور فزاینده ای بیمار و پارانوئید باز می گردد، کاترین متوجه می شود که برای بقای خود می جنگد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amp House Massacre

3.8   - IMDB

گروهی از اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی که در یک عمارت در هالیوود هیلز به اشتراک میگذارند، خود را گرفتار یک بازی مرگ و زندگی برای بقا میبینند، زیرا یک قاتل عمیقترین اسرار آنها را پیش از کشتن یکی یکی فاش میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Devil on Campus: The Larry Ray Story

5.2   - IMDB

لری ری به خوابگاه دخترش نقل مکان می کند، دوستانش را با سوء استفاده از ناامنی ها دستکاری می کند، از طریق تاکتیک های روانشناختی مزاحم با هدف به دست آوردن کنترل بر دانش آموزان آسیب پذیر، نوید دگرگونی های شخصی را می دهد.