لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 21 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Skywalkers: A Love Story

7.2   - IMDB

دو جسور واقعی محدودیت های عشق و اعتماد خود را با بالا رفتن غیرقانونی یکی از بلندترین ساختمان های جهان برای انجام یک شیرین کاری آکروباتیک آزمایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rendel: Cycle of Revenge

3.9   - IMDB

زمانی که «اسمایلی» شرکت داروسازی والا را تصاحب میکند، یک مراقب نقابدار، رندل، انتقام قتل خانوادهاش را خواهد گرفت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Babes

6.3   - IMDB

پس از باردار شدن از یک شب، یک زن مجرد به بهترین دوست متاهل و مادر دو فرزندش تکیه می کند تا او را در دوران بارداری و بعد از آن راهنمایی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Boneyard

4.1   - IMDB

بر اساس یک داستان واقعی: پس از اینکه رئیس پلیس کارتر (Curtis %2750 Cent%27 Jackson) بقایای یازده زن را کشف کرد، مامور ویژه FBI پتروویک (مل گیبسون) برای معرفی قاتل زنجیره ای مسئول قتل های بدنام "Boneyard" استخدام می شود. در حالی که نیروی پلیس، آژانس مواد مخدر و افبیآی شاخ در میآورند، شبکهای از فتنهها همه را به مظنون تبدیل میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nyctophobia

3.8   - IMDB

خواهران دوقلوی رز و آزالیا و دوستشان بروکس خود را در یک خاموشی فراطبیعی گرفتار میبینند که در آن هیولاها واقعی هستند. تنها امید آنها برای زنده ماندن از نور تلفن همراهشان است.

زیر‌نویس فارسی فیلم In a Violent Nature

5.7   - IMDB

رستاخیز معمایی، داد و بیداد و مجازات یک هیولای مرده در یک بیابان دورافتاده، پس از برداشتن قفسه ای از برج آتش فروریخته ای که جسد پوسیده آن را دفن کرده بود، یک قاتل نمادین جدید را آزاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blackwater Lane

4.4   - IMDB

اواخر یک شب زنی توسط یک راننده سرگردان رانندگی می کند که بعداً مشخص شد که به قتل رسیده است. پس از یک سری اتفاقات وحشتناک، زن معتقد است که قربانی بعدی قاتل است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beverly Hills Cop: Axel F

6.5   - IMDB

پس از اینکه زندگی دخترش به خطر می افتد، اکسل فولی، کارآگاه عاقل با یک شریک جدید و چند دوست قدیمی همکاری می کند تا داغ یک توطئه را افزایش دهد.