لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 20 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم My Spy: The Eternal City

5.6   - IMDB

جی جی، یک مامور کهنه کار سیا، برای جلوگیری از یک توطئه اتمی فاجعه بار که واتیکان را هدف قرار می دهد، دوباره با شاگرد خود سوفی متحد می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Space Sharks

1.4   - IMDB

یک آزمایش نظامی که در یک ایستگاه فضایی انجام شد، به طرز وحشتناکی اشتباه میشود و نسل جدیدی از کوسههای مسلح را تنها با یک مأموریت به زمین فرستاد: نابود کردن همه چیز در مسیرشان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wild Wild Space

6.8   - IMDB

سه شرکت موشک و ماهواره را دنبال کنید - Astra Space، Rocket Lab و Planet Labs - و تلاشهای بنیانگذاران خاص آنها برای تسخیر صنعت فضایی رو به رشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Disciples in the Moonlight

3.3   - IMDB

یک رهبر اکراه، تیمی متشکل از هفت مسیحی را رهبری می کند که قصد دارند انجیل را به کلیساهای زیرزمینی در آمریکای آینده قاچاق کنند، جایی که کتاب مقدس غیرقانونی است و خطر در هر گوشه ای وجود دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Find Me Falling

6.4   - IMDB

پس از یک آلبوم بازگشت ناموفق، جان آلمن، ستاره راک، به جزیرهای رویایی مدیترانهای فرار میکند، اما متوجه میشود که خانه جدیدش در کنار صخره بدنامی دارد که بازدیدکنندگان ناخواسته و شعلهای قدیمی را به خود جذب میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Young Woman and the Sea

7.5   - IMDB

ترودی ادرل جوان از طریق حمایت ثابت زنان در زندگی خود برای غلبه بر ناملایمات و خصومت های یک جامعه مردسالار مبارزه می کند تا از طریق صفوف تیم شنای المپیک صعود کند. برخلاف همه شانسها، او هدف خود را برای تکمیل یک سفر حیرتانگیز و خطرناک قرار میدهد - برای تبدیل شدن به اولین زنی که در طول مسیر بیرحمانه 21 مایلی معروف به کانال انگلیسی شنا کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Caregiver

3.2   - IMDB

اِما به عنوان مراقب یک پیرزن سالخورده مشغول به کار می شود. اتفاقات عجیبی در خانه شروع می شود. چیزی که اما نمی داند این است که خانه راز وحشتناکی را پنهان می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Commandant's Shadow

7.4   - IMDB

در حالی که هانس یورگن هوس دوران کودکی شادی را در ویلای خانوادگی در آشویتس سپری می کرد، زندانی یهودی آنیتا لاسکر-والفیش تلاش می کرد از اردوگاه کار اجباری بدنام جان سالم به در ببرد. در قلب این فیلم، لحظه تاریخی و الهامبخش - هشت دهه بعد - است که این دو رو در روی هم قرار میگیرند. این اولین بار است که نوادگان یک جنایتکار جنگی با یک بازمانده در چنین فضای خصوصی و صمیمی، یعنی اتاق نشیمن آنیتا در لندن، ملاقات می کند. این چهار قهرمان داستان به همراه فرزندانشان، کای هوس و مایا لاسکر-والفیش، بارهای ارثی بسیار متفاوت خود را کشف می کنند.