لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 18 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Twisters

7.1   - IMDB

با تشدید فصل طوفان، مسیرهای کیت کارتر، تعقیب کننده سابق طوفان و تایلر اونز، فوق ستاره شبکه های اجتماعی بی پروا، زمانی که پدیده های وحشتناکی که قبلاً دیده نشده بودند، با هم برخورد می کنند. این جفت و تیمهای رقیبشان کاملاً در مسیر سیستمهای طوفانی متعددی میبینند که در مرکز اوکلاهما در نبرد زندگیشان به هم نزدیک میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wildcat

5.8   - IMDB

آیا هنر مفتضح همچنان می تواند در خدمت خدا باشد؟ آیا رنج بر همه عظمت ها مقدم است؟ آیا بیماری می تواند یک نعمت باشد؟ در سال 1950، فلانری اوکانر، نویسنده، به ملاقات مادرش رجینا در جورجیا میرود که در 24 سالگی تشخیص داده شد که به لوپوس مبتلا شده است. این بحران که با بیماری مشابهی که پدرش در کودکی جانش را از دست داد و ناامید بود که نشانی از خود را به عنوان یک نویسنده بزرگ بسازد، تخیل او را به کاوشی تبآلود در باورها میکشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Inheritance

4.7   - IMDB

چارلز آبرناتی، میلیاردر، در آستانه تولد 75 سالگی خود، از ترس این که امشب کسی – یا چیزی – می آید تا او را بکشد، چهار فرزند خود را به خانه دعوت می کند. آبرناتی برای اطمینان از اینکه خانوادهاش از او در برابر هر چیزی که در راه است محافظت میکنند، هر یک از ارثهای آنها را به خطر میاندازد - اگر تا سحر مرده او پیدا شود، چیزی عایدش نمیشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last County

6.6   - IMDB

یک زن الکلی با ازدواج بر روی صخره، یک متحد بعید در یک قاطر مجروح مواد مخدر پیدا می کند، زمانی که دو نفر از آنها مجبور می شوند از خانه خود در برابر محاصره خشونت آمیز پلیس های شهر کوچک فاسد دفاع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lumina

2.2   - IMDB

هنگامی که ظهور ناگهانی نور از آسمان باعث ناپدید شدن دوست دخترش می شود، الکس و دوستانش برای یافتن او تلاش می کنند. سفر آنها به زودی آنها را به یک پایگاه نظامی زیرزمینی عمیق هدایت می کند که در آنجا با ماموران دولتی و یک تهدید بیگانه روبرو می شوند که زندگی آنها را تهدید می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Signed, Sealed, Delivered: A Tale of Three Letters

7.3   - IMDB

POstables در حال شناسایی گیرندگان مورد نظر از سه نامه مرده هستند که تأثیر شخصی و غافلگیرکننده بر همه آنها دارند. ستارگان اریک مابیوس، کریستین بوث، کریستال لو، جف گوستافسون، ریانون فیش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Faye

7.1   - IMDB

فی داناوی از طریق تأمل صادقانه، تکمیل شده با بینش همکاران و دوستان، زندگی و فیلمشناسی خود را به تصویر میکشد و مبارزات خود را با سلامت روان آشکار میکند و در عین حال با استانداردهای دوگانهای که بهعنوان یک زن در هالیوود در معرض آن قرار میگرفت، روبرو میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deadbolt

4.5   - IMDB

زن جوانی که به دنبال شروعی تازه است، به دلیل ناپدید شدن های غیرقابل توضیح و پژواک های سرد شبانه در خانه جدیدش، عقل خود را در لبه پرتگاه می یابد.