لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 17 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Breath

4.5   - IMDB

گروهی از دوستان قدیمی کالج در یک سفر غواصی کارائیب برای کاوش در خرابه های یک کشتی جنگی جنگ جهانی دوم دوباره گرد هم میآیند و خود را در داخل هزارتوی زیر آب فلز زنگزده محاصره شده توسط کوسههای سفید بزرگ میبینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Kuyang

5.5   - IMDB

بیمو باید برای تغییر سرنوشت خود در روستای معاراتپه تصمیم بگیرد وگرنه تا آخر عمر پشیمان خواهد شد. حالا او باید با واقعیت روبرو شود، موجودی متحد شیطان همسر و فرزند آینده اش را هدف قرار می دهد. حسرت های زیادی در دلش انباشته بود. او همچنین دیگر نمی تواند تصمیم بگیرد که چه کسی شایسته اعتماد است. پاک کاسنو و پاک تینگن، دوستان معلم او؟ آقای دهیار و همسرش؟ یا قابله ای که به همسرش کمک کرده است؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Quad Gods

7.1   - IMDB

Quad Gods به عنوان اولین تیم بازی های الکترونیکی تمام چهار پلژیک در جهان، رقبای سرسختی در این داستان جذاب هستند که فرضیات مربوط به ناتوانی را به چالش می کشد و قدرت ترمیم کننده انعطاف پذیری، اشتیاق و جامعه پیدا شده را مورد توجه قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Descendants: The Rise of Red

4.6   - IMDB

پس از تحریک ملکه قلب ها به کودتای آئورادون، دختر سرکشش رد و دختر کمال طلب سیندرلا، کلویی، به نیروها می پیوندند و در زمان به عقب سفر می کنند تا سعی کنند رویداد آسیب زا را که مادر رد را در مسیر شرورانه اش قرار داد، خنثی کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Convert

6.4   - IMDB

مونرو، سربازی که تبدیل به واعظ غیر روحانی شده است، به نیوزیلند می آید تا به اولین مستعمره نشینان بریتانیایی خدمت کند، اما توسط رئیس قدرتمند Maianui برای خدمت به هدف دیگری تغییر مذهب داده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lobola Man

4.4   - IMDB

Ace Ngubeni، یک مذاکره کننده شیک لوبولا، با سخت ترین معامله خود برای یک مشتری خجالتی روبرو می شود - فقط برای اینکه متوجه شود که سهام بیشتر از پول نقد است.

زیر‌نویس فارسی فیلم With Love and a Major Organ

7   - IMDB

در دنیایی متناوب که قلبها از اشیاء ساخته شدهاند و سرکوب احساسات مراقبت از خود است، زنی تنها قلب خود را برای مردی که دوستش دارد میشکزد، اما متوجه میشود که او با آن فرار کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Longlegs

7.1   - IMDB

در تعقیب یک قاتل سریالی بدنام، یک مامور تازه کار FBI با گذشته مرموز باید مجموعه ای از سرنخ های پنهانی را حل کند تا به قتل وحشتناک خود پایان دهد.