لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 16 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم A Quiet Place: Day One

6.5   - IMDB

در حالی که شهر نیویورک توسط موجودات بیگانه ای که با صدا شکار می کنند مورد تهاجم قرار می گیرد، زنی به نام سامی برای زنده ماندن می جنگد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Girl in the Pool

4.5   - IMDB

یک مرد خانواده مرفه باید مدت کوتاهی پس از پنهان کردن جسد معشوقه قتل‌شده‌اش، جشن تولد غافلگیرکننده‌ای را که همسرش برگزار کرده است، برگزار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mr Manhattan

6.7   - IMDB

زندگی میسون بردلی زمانی که به طور غیرمنتظره ای پس از اولویت دادن به حرفه وکالت و پایان نامزدی خود تنها نگهبان فرزندان برادر مرحومش می شود، زیر و رو می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Widow Clicquot

6.7   - IMDB

پس از مرگ نابهنگام شوهرش، باربی نیکول پونساردین کلیکو، با به عهده گرفتن کنترل تجارت نوپای شراب که با هم پرورش داده بودند، از قراردادها سرپیچی می کند. او که شرکت را از طریق تغییرات سیاسی و مالی سرگیجهآور هدایت میکند، منتقدان خود را به چالش میکشد و صنعت شامپاین را متحول میکند تا به یکی از اولین کارآفرینان بزرگ جهان تبدیل شود. براساس داستانی واقعی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Treasure

6.1   - IMDB

لهستان، 1990 - روث، روزنامهنگار موسیقی آمریکایی، پدرش ادک، یک بازمانده از هولوکاست را به سفری به محلههای دوران کودکیاش میبرد، به این امید که از گذشته آشفته خانوادهاش بفهمد. وقتی ادک که تمایلی به مواجهه با آسیبهای روحی خود ندارد، سفر آنها را با رفتار غیرقابل پیشبینی و غیرعادیتر از حد معمول تضعیف میکند، روت مجبور میشود او و ارزشهایی را که با آنها بزرگ کرده است به چالش بکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Starve Acre

5.3   - IMDB

وقتی پسرشان شروع به رفتارهای عجیب میکند، زن و شوهری ناخواسته به نیروهای تاریک و شوم اجازه ورود به خانهشان را میدهند، و باعث بیدار شدن یک شر باستانی طولانی مدت که ریشه در حومه شهر دارد، میزند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dead Sea

4.7   - IMDB

زنی جوان و دو دوستش که پس از یک حادثه مرگبار در دریای آزاد گیر افتاده اند، توسط ناخدای یک کشتی ماهیگیری نجات می یابند، غافل از اینکه کشتی دارای راز وحشتناکی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Moor

5.1   - IMDB

پدر دوست دوران کودکی اش که به قتل رسیده به کلر مراجعه می کند تا به تحقیق در مورد مورچه خالی از سکنه کمک کند که او معتقد است آخرین محل استراحت پسرش است.