لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 15 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم GHOST: Rite Here Rite Now

8.7   - IMDB

فرقی نمیکند شاگردی فداکار باشید که به دنبال زنده کردن خاطرات ارزشمند نمایش زنده GHOST هستید یا در میان افراد کنجکاو، RITE HERE RITE NOW شما را دقیقاً در آنجا قرار میدهد: تلفنهایتان را کنار بگذارید و در لحظه زندگی کنید—همانطور که سایهای از عدم قطعیت ظاهر میشود— کاملاً طلسم شده و در هیجان این پرتره سینمایی غم انگیز و در عین حال صمیمی GHOST.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Very Vermont Christmas

6   - IMDB

یک اسکیباز قهرمان محلی و ورمونت به عنوان یک مسابقه غیرمحتمل برای ایجاد یک میکروآب فصلی تیم میکنند تا کسبوکار خانواده اش را تا کریسمس نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Charakter: Sportovec

4.9   - IMDB

در جریان تجاوز به اوکراین، سربازان روسی بیش از 400 ورزشکار اوکراینی را کشتند. روس ها صدها استادیوم، مراکز ورزشی، سالن های ورزشی و استخرها را ویران کردند. هزاران ورزشکار جوان و کودک از جنگ به کشورهای خارجی گریختند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Horizon: An American Saga - Chapter 1

6.8   - IMDB

فریب غرب قدیم و چگونگی پیروزی و شکست آن را از طریق خون، عرق و اشک بسیاری کاوش کنید. در طول چهار سال جنگ داخلی، از 1861 تا 1865، سفری عاطفی را در سراسر کشوری که در حال جنگ با خودش است، آغاز کنید، که از دید خانوادهها، دوستان و دشمنان تجربه میشود که همگی تلاش میکنند تا معنای واقعی ایالات متحده بودن را کشف کنند. از امریکا.

زیر‌نویس فارسی فیلم Greatest Cartoons of the Golden Era Vol 2

6.7   - IMDB

چارلز دواندلر، مجری برنامه، بزرگترین کارتونهای دوران طلایی، از جمله سوپرمن، باگز بانی، دافی داک، پاپی، وودی دارکوب، فلیکس گربه و غیره را معکوس میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Greatest Cartoons of the Golden Era Vol 3

6.6   - IMDB

این مجموعه از «بزرگترین کارتونهای دوران طلایی جلد 3» شامل کارتونهای کلاسیک با بازی باگز بانی، سوپرمن، دافی داک، مرد ملوان Popeye و غیره است که به ماجراجوییهای هیجانانگیز در جهانهای جدید میپردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dead Whisper

3.8   - IMDB

الیوت کمبل، وکیل کیپ کاد، به جزیرهای مرموز کشیده میشود که در آنجا با ملاقات مجدد با دختر مرده اش وسوسه میشود، اما روحش به خطر میافتد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deadpool & Wolverine

8.1   - IMDB

وید ویلسون بی حال و بی حوصله در زندگی غیرنظامی با روزهایی که به عنوان مزدور اخلاقی انعطاف پذیر، ددپول پشت سر اوست، تلاش می کند. اما وقتی دنیای خانه اش با یک تهدید وجودی روبرو می شود، وید باید با اکراه دوباره با یک ولورین حتی بی میل تر هماهنگ شود.