لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 14 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Match

5.8   - IMDB

یک زوج در یک برنامه دوستیابی مسابقه می دهند و یک آخر هفته به ظاهر عالی را شروع می کنند. آنها در کابینی محبوس شدهاند که راه فراری ندارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Longing

4.6   - IMDB

یک غول تجارت با دوست دختر قدیمی شهر کوچک خود در حالی که او در حال بازدید از شهر بزرگ است به سراغش می رود تا متوجه شود که آنها فرزندی با هم دارند که او از آن بی خبر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Before Dawn

5.3   - IMDB

این فیلم بلند با الهام از یادداشت های روزانه واقعی ANZAC های محلی، داستان ناگفته برخی از بزرگترین پیروزی های نظامی استرالیا را شرح می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hellhounds

3.3   - IMDB

گروهی از گرگینه ها که به نام سگهای جهنمی شناخته میشوند، جنگی سایهای را علیه گروه متعصبی از شکارچیان گرگینه به نام گلوله های نقره ای به راه انداختند. Hounds and the Bullets اکنون در کشور پرسه می زنند و به عنوان باندهای دوچرخه سوار رقیب در جهان خارج ظاهر می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The King Tide

6.5   - IMDB

پس از اینکه شهردار یک روستای جزیرهای بتنیوز متوجه میشود که کودکی با قدرتهای اسرارآمیز در سواحل آنها غوطهور شده است، جامعه زمانی صلحآمیز به جنگ داخلی تبدیل میشود و به دلیل این باور که کودک ناجی بعدی است، پاره میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم High & Low - John Galliano

7.2   - IMDB

جان گالیانو، طراح مد، به طور گسترده به عنوان یکی از موفقترین نامها در سالهای 1990 و 2000 شناخته میشد، تا اینکه زمانی که در سال 2011 در پاریس در حال پرتاب توهینهای یهودی ستیزانه و نژادپرستانه به تماشاگران در پاریس، حرفهاش ناگهان به پایان رسید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Oddity

7.5   - IMDB

یک رسانه روانی تلاش می کند تا حقیقت پشت قتل خواهرش را در محل جنایت کشف کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crumb Catcher

6.6   - IMDB

شین و همسرش پس از سیاه شدن در شب عروسی خود برای ماه عسل خود به یک ملک دورافتاده می روند. آن شب، در می زند؛ یک پیشخدمت و متصدی بار از پذیرایی، باجگیری از شین به خاطر کاری که به یاد نمی آورد. اما باج گیران فقط پول نمیخواهند. آنها به دنبال شرکای تجاری برای اختراع خود هستند، دستگاهی عجیب به نام… The Crumb Catcher.