لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 13 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Mountain Queen: The Summits of Lhakpa Sherpa

7.7   - IMDB

یک کوهنورد نپالی در یک صعود رکوردشکنی به قله اورست همه چیز را به خطر می اندازد تا آینده روشن تری را برای دخترانش تضمین کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shark Warning

6.6   - IMDB

پس از 20 سال، مردی به شهری که برادرش توسط یک کوسه کشته شد، برمی گردد. وقتی دوباره ظاهر میشود و دوباره میکشد، مرد به مأموریتی میرود تا شکارچی را شکار کند و در طول مسیر اتحادهای غیرمحتمل ایجاد میکند تا یکبار برای همیشه جلوی آن را بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beast Within

5.2   - IMDB

یک دختر ده ساله را دنبال می کند که شروع به زیر سوال بردن زندگی غیر معمول خود در مجتمع مستحکم خانواده اش در روستایی انگلستان می کند، در نهایت متوجه می شود که یک بار در ماه، پدرش به یک هیولا تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Detained

4.6   - IMDB

در تاریکی شب، ربکا در محوطهای فرسوده از خواب بیدار میشود و متهم به یک ضربه و فرار میشود. اما یک درگیری مرگبار نقشه ای شوم را آشکار می کند. او که جایی برای برگشتن ندارد، باید حقیقت را قبل از اینکه او را نابود کند، کشف کند. اما ربکا اسرار تاریک تر از آنچه آنها می دانند در خود دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Touch

7.5   - IMDB

به زودی پس از شکسته شدن بیماری همه گیر و فهمیدن اینکه ساعت او در حال تیک تیک است، کریستوفر این اصرار را پیدا می کند که سفری را آغاز کند تا بفهمد واقعاً چه اتفاقی افتاده است که دوست دختر ژاپنی او پنجاه سال قبل به طور مرموزی بدون هیچ اثری از لندن ناپدید شد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Interstate

3.9   - IMDB

یک تریلر فوق طبیعی که در آن یک هیتمن که با یک بحران وجودی روبرو می شود، تصمیم می گیرد از بازی خارج شود و با زنی که دوستش دارد شهر را ترک کند، اما نقشه های او توسط یک مرد جوان مرموز و رئیس سابق بی رحمش به هم می ریزد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bonnie and Clyde: The Musical

7.9   - IMDB

در تگزاس دوران افسردگی، بانی پارکر جوان عاشق کلاید بارو، یک جنایتکار در حال فرار از قانون می شود. رابطه عاشقانه آنها به زودی از کنترل خارج می شود، زیرا بانی و کلاید یک سری سرقت از بانک انجام می دهند. همانطور که بدنامی و تعداد بدن آنها افزایش می یابد، عاشقان بدبخت خود را در صدر فهرست دشمنان عمومی می بینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dancing Village: The Curse Begins

5.9   - IMDB

میلا باید یک دستبند عرفانی را به "دهکده رقصان" برگرداند، غافل از اینکه Badarawuhi - موجودی اسطوره ای و اسطوره ای که بر دهکده حکومت می کند - در انتظار او است.