لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 12 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow White and the Seven Samurai

3.3   - IMDB

سفید برفی که توسط نامادری ثروتمند و قدرتمندش رها شده، توسط تیمی از قاتلان که او را در شیوه های مبارزه آموزش می دهند، جذب می شود. همانطور که نامادری او بیشتر و بیشتر قدرتمند می شود، سفید برفی و سامورایی اسلحه به دست می گیرند تا یک بار برای همیشه او را سرنگون کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Girl Locked Upstairs: The Tanya Kach Story

5.8   - IMDB

تانیا کاخ 14 ساله که احساس انزوا و تنهایی می کند، با تام هوز، نگهبان مدرسه که او را به خانه اش می کشاند، دوست می شود. تانیا که به مدت 10 سال اسیر و مورد آزار قرار گرفته است، در نهایت شجاعت برداشتن گامی خطرناک به سوی آزادی را پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم ZEF: The Story of Die Antwoord

7.2   - IMDB

تهیه کننده / کارگردان آفریقای جنوبی، جان دی، 5 سال گذشته را صرف ساخت مستندی درباره گروه مرموز رپ ریو، DIE ANTWOORD کرد. هنری به کارگردانی عکاس سورئالیست، راجر بالن. روایتشده توسط نینجا و دختر ¥O-LANDI، 16 جونز.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Mouse Trap

2.5   - IMDB

بیست و یکمین سالگرد تولد الکس است، اما او در یک شیفت دیرهنگام در بازی تفریحی گیر کرده است، بنابراین دوستانش تصمیم می گیرند او را غافلگیر کنند، اما یک قاتل نقابدار که لباس میکی موس را پوشیده است، تصمیم می گیرد یک بازی خودش را با آنها انجام دهد که باید زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Abandon

4.8   - IMDB

مایلز ویلیس سرباز مجروح آمریکایی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که در یک مکعب اسرارآمیز که فقط به تجهیزات جنگی خود مسلح شده است گیر افتاده است. هنگامی که مایلز شروع به زیر سوال بردن سلامت عقل خود می کند، او یک طناب نجات پیدا می کند - صدایی در طرف دیگر تلفن ماهواره ای خود که ادعا می کند در فضایی مشابه زندانی است. با بسته شدن دیوارها، این دو غریبه باید سر خود را کنار هم بگذارند تا از اسیرکنندگان خود گول بزنند و قفل این پازل مرگبار را باز کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Janet Planet

6.2   - IMDB

در روستایی غرب ماساچوست، لیسی 11 ساله تابستان سال 1991 را در خانه سپری می کند، مجذوب تخیل خود و توجه مادرش، جانت. با گذشت ماه ها، سه بازدیدکننده وارد مدار خود می شوند که همگی مجذوب جانت شده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The People's Joker

6.1   - IMDB

یک دلقک مشتاق که با هویت جنسی خود دست و پنجه نرم می کند با یک جنگجوی صلیبی شنل پوش فاشیست مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hillock Haunting

2   - IMDB

پس از مرگ پدرش، مردی به همراه دو دخترش وارث مزرعه خانوادگی می شوند. آرزوی پدرش این بود که از حیواناتش مراقبت کنند. این گذار چالش های زیادی برای خانواده خواهد داشت که باید بر آنها غلبه کند