لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 11 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Crescent City

3.8   - IMDB

وقتی یک قاتل زنجیره ای بی رحم شهری کوچک جنوبی را به وحشت می اندازد، همه مظنون می شوند - از جمله مقامات محلی. با افزایش تعداد بدن ها و عمیق تر شدن راز تاریک، کارآگاه اصلی درگیر وحشت های گذشته اش می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gunner

3.2   - IMDB

سرهنگ لی گانر کهنه کار جنگ در حالی که در یک سفر کمپینگ به منظور برقراری ارتباط مجدد است، باید دو پسرش را از دست یک باند دوچرخه سواران خشن نجات دهد، زمانی که آنها به طور تصادفی به یک عملیات بزرگ مواد مخدر ربوده می شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alien: Romulus

7.4   - IMDB

گروهی از جوان استعمارگر فضایی در حالی که انتهای یک ایستگاه فضایی متروک را میخرند، با وحشتناکترین شکل زندگی در جهان رو به رو میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم I Can't Live Without You

2   - IMDB

شعبده بازی یک شغل پرقدرت، وسواس یک معتاد به کار با تلفنش، ازدواج او را تهدید می کند و او را به یک سفر سم زدایی دیجیتال کمدی سوق می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dead Hand

4.2   - IMDB

مامور Eoghan Flynn باید جانی مای را به خدمت بگیرد تا یک تروریست بین المللی را که در آستانه به دست آوردن قدرت هسته ای است سرنگون کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jurassic Triangle

2.5   - IMDB

گروهی از همکاران در جزیره ای مرموز فرود می آیند که نمی توانند از آن فرار کنند. آنها وقتی با مجموعه ای از موجودات تشنه خون و دایناسورها روبرو می شوند تا آنها را بیرون بیاورند، متوجه می شوند که تنها نیستند. آیا آنها از جزیره جان سالم به در خواهند برد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Junebug

6.7   - IMDB

هنگامی که یک نسخه هشت ساله از خودش برای او ظاهر می شود، جونیپر شروع به درک این موضوع می کند که زندگی او آن چیزی نیست که در کودکی امیدوار بود. جون باگ جوان جونیپر را برای رسیدن به رویاهایش هل می دهد تا دوباره شروع به نوشتن کند و با هنرمند ناز الکس همکاری کند تا زندگی او را به مسیر درست برگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Feathers: Dance of the Geisha

6.1   - IMDB

یک زن جوان باید وفاداری به یک قبیله تاریخی آسیایی و عشق غیر سنتی خود را در میان مرگ شرکای رقصش که توسط معشوق جدیدش بررسی می شود، انتخاب کند.